Ads 468x60px

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Ολυμπίου: "Μου πήρε καιρό να συνέλθω μετά το χωρισμό μου από τον Χατζηγιάννη"


"Τον πρώτο καιρό μετά το χωρισμό μου από τον Μ. Χατζηγιάννη ούτε δούλευα, ούτε μ’ ενδιέφερε γιατί χρειάστηκα μια περίοδο προσαρμογής. Να αναλύσω, να ξεχωρίσω, γιατί αυτό θέλει εγκεφαλική διεργασία", είπε στην παρουσιάστρια Χριστιάννα Αριστοτέλους."Μου πήρε πάρα πολύ καιρό να συνέλθω μετά το χωρισμό μου. Ήταν δύσκολο. Τώρα το έχω ξεπεράσει. Ήμουν συνειδητοποιημένη εξ αρχής με την όποια απόφαση είχα πάρει, που επίσης ήταν δύσκολη. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Ούτε η πρώτη είμαι, ούτε η τελευταία", προσέθεσε.Δε δίστασε να κάνει αυτοκριτική στα λάθη που έγιναν κατά τη διάρκεια της σχέσης της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη."Το δικό μου λάθος ήταν ότι ξέχασα λίγο τον εαυτό μου. Κάποια στιγμή όταν ξεχάσεις τον εαυτό σου, αρχίζεις να χάνεις τις ισορροπίες και κάπου κάνεις και εσύ λάθος. Δεν θα ήμουν τόσο υποχωρητική. Αν κάποιος κάνει ένα χοντρό λάθος τρεις φορές, συγχώρεσέ τον μία. Όταν το λάθος επαναλαμβάνετε, παύει να είναι λάθος", τόνισε η γνωστή τραγουδίστρια.


cosmo.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin