Ads 468x60px

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Κωστέτσος: "Έτσουξε πολύ καλά η έκτακτη εισφορά"


Όπως είπε στην εκπομπή Πρωινή Μελέτη: "Διαφωνώ κάθετα με αυτά που βλέπω και διαβάζω από τον κόσμο που λέει να προσποιηθούμε ότι όλα είναι μια χαρά. Όχι, δεν έχω καμία πρόθεση να κάνω ότι όλα είναι μια χαρά. Πάντοτε έλεγα την αλήθεια, είτε αυτή ήταν σκληρή είτε όχι. Μεγάλωσα για να δημιουργήσω μια προσωπικότητα. Όχι για να ζω αυτό που γίνεται στην Ελλάδα".Προσέθεσε δε πως πλήρωσε έκτακτη εισφορά η οποία ήταν... τσουχτερή. "Σαφώς και ήταν τσουχτερή, όπως ήταν για όλους. Είτε λίγα, είτε πολλά, δεν παύει να είναι μια έκτακτη εισφορά. Έχουμε να πληρώνουμε αυτό, συν όλα τα άλλα που μας… διακυβεύουνε. Σαφώς ήταν τσουχτερή και έτσουξε πολύ καλά", τόνισε.Ανέφερε ακόμη ότι δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να μεταναστεύσει για τα ξένα."Το σκέφτομαι πάρα πολύ καλά, δεν πιστεύω ότι υπάρχει άλλη λύση για τους δημιουργικούς ανθρώπους. Δεν γίνεται να φύγω από το Κολωνάκι και να μετακομίσω για παράδειγμα σε κάποιο άλλο προάστιο, γιατί είναι η έδρα μου εδώ. Εάν χρειαστεί να φύγω από το Κολωνάκι, αυτό σημαίνει ότι αυτόματα θα πάω στο Λος Αντζελες, την Νέα Υόρκη ή την Μελβούρνη. Πουθενά αλλού", συμπλήρωσε.Εξήγησε επίσης πόσο τον έχει επηρεάσει η κρίση: "Πλέον μαγειρεύω μόνος μου στο σπίτι μου. Επίσης, παλιότερα, επειδή ντύνομαι μόνο με ρούχα Βασίλειος Κωστέτσος, ό,τι φορούσα, μου το έραβαν. Δεν θα απασχολήσω πλέον το προσωπικό μου για να ράψει ρούχα για μένα".


cosmo.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin