Ads 468x60px

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Μ. Σολωμού: “ Δεν μου φαίνεται αλλά είμαι κλασική μανούλα!”


Για τη σχέση της με τον γιο της, ττη δουλειά της στο θέατρο και την τηλεόραση και τον έρωτα μίλησε η Μαρία Σολωμού στην “Ελένη”. Η γνωστή ηθοποιός παραδέχτηκε πως είναι κλασική μανούλα, παρόλο που δεν της φαίνεται και αποκάλυψε πως προς το παρόν δεν σκέφτεται να κάνει δεύτερο παιδί.Μιλώντας αρχικά για τη σχέση της με τον γιο της Αλέξανδρο και το πώς την βλέπει εκείνος, η Μαρία αποκάλυψε: “Ο γιος μου δεν βλέπει καμιά διαφορά στο στυλ μου σε σχέση με τις άλλες μαμάδες. Ακόμη δεν καταλαβαίνει το επάγγελμά μου και το ότι δουλεύω στην τηλεόραση και το θέατρο.” και πρόσθεσε: “Έχω αγωνία για τι τι μπορούν να πουν τα άλλα παιδιά στο γιο μου για 'μένα. Τα παιδάκια είναι πολύ σκληρά σε αυτήν την ηλικία. Φοβάμαι μην πληγωθεί εσωτερικά και δεν πει τίποτα”.Παράλληλα, η Μαρία εξομολογήθηκε στην Ελένη ότι είναι αρκετά ενοχική: “Αγχώνομαι ότι χάνω πράγματα και στιγμές από τη ζωή του παιδιού μου. Λόγω της δουλειάς μου το μόνο που δεν έχει το παιδί μου είναι σταθερότητα. Δεν μου λέει ότι δεν του αρέσει η δουλειά μου, αλλά με ρωτά: “γιατί κάνεις αυτήν τη δουλειά, μαμά; Νιώθω τύψεις τις στιγμές που δεν είμαι με τον γιο μου.”.Στην ερώτηση αν μπορεί μια μητέρα που μεγαλώνει μόνη της ένα παιδί να φέρει ένα νέο σύντροφο στο σπίτι, η ίδια απάντησε το εξής: “Μετά το παιδί, είχα αποφασίσει ότι δεν θα κάνω σχέση για αρκετό καιρό. Χαιρόμουν την μονοξιά μου. Σκεφτόμουν πολύ πρακτικά το πότε θα βλέπω τον σύντροφό μου, το πως μπορώ να μείνω μαζί του – δεν είχα ούτως ή άλλως συζήσει ποτέ με κάποιον- και δεν είχα σκοπό να βάλω άλλον άντρα μέσα στο σπίτι.



Οπότε έλεγα δεν μπορείς να έχεις σχέση και παιδί. Στην πορεία σου προκύπτει κάτι, αλλά σίγουρα δυσκολεύεσαι να το συνδυάσεις”.Ενώ, δεν διστάζει να πει ότι ακόμη κι αν γνώριζε κάποιον και τον ερωτευόταν και έβλεπε το γιο της να μην είναι καλά με αυτόν τον άνθρωπο, θα “ξε-ερωτευόταν” και ο άλλος θα έφευγε από το σπίτι. “Με πολύ αργά και σταθερά βήματα θα γνωρίσει το παιδί τον νέο σου σύντροφο”, είπε.Ακόμη, η Μαρία σημείωσε πως στην αρχή πίστευε ότι το παιδί της θα ακολουθεί το δικό της πρόγραμμα. “Στην αρχή έλεγα τι θα μου κάνει το παιδί; Θα το απίρνω μαζί μου, θα με ακολουθεί στην δουλειά. Για λίγο το κατάφερα να καταλάβει το πρόγραμμα μου. Από ένα σημείο όμως και μετά ακολουθώ εγώ το δικό του πρόγραμμα”, είπε και συμπλήρωσε: “Μέχρι σήμερα κάθε βράδυ κοιμάμαι με τον γιο μου. Κάθε βράδυ θα έρθει στο κρεβάτι μου. Μου αρέσει αυτό, αλλά προσπαθώ να του βάλω όρια. Δεν μου φαίνεται αλλά είμαι κλασική μανούλα”.Τέλος, η ταλαντούχα ηθοποιός αποκάλυψε ότι προς το παρόν δεν σκέφτεται να κάνει δεύτερο παιδί. “Μέχρι σήμερα λέω ότι δεν γίνεται να κάνω άλλο παιδί. Δεν θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες, αλλά προς το παρόν δεν το σκέφτομαι για δεύτερο παιδι”.


tlife.gr


 

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin