Ads 468x60px

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Τ. Στεφανίδου: "Αν ο άντρας μου με απατούσε δε θα μπορούσα να φάω και να κοιμηθώ"


H έντονη προσωπικότητά της και τα καταπράσινα μεγάλα μάτια της είναι "σήμα κατατεθέν" για την Τατιάνα Στεφανίδου. Η δημοφιλής παρουσιάστρια και δημοσιογράφος μίλησε για την οικογένειά της, την απιστία, την οικονομική κρίση, αλλά και τη νέα της εκπομπή σε τετ-α-τετ συνομιλία της με την Ελεονώρα Μελέτη στο Star."Με τρώει που δεν πηγαίνω εγώ με τα παιδιά μου στα εξωσχολικά τους και πηγαίνει η μάνα μου. Με τρώει που δεν είμαι η τέλεια σύζυγος και το βράδυ που έρχεται ο άντρας μου στο σπίτι, δεν είμαι ήρεμη και γλυκιά, να τον πλησιάσω και να του πώ, αγάπη μου τι κάνεις; Να σου κάνω ένα μασάζ; Είμαι μια γυναίκα κουρασμένη", δήλωσε και πρόσθεσε: "Ο Σεπτέμβρης είναι ο χειρότερος μήνας του χρόνου. Είμαι κακή μάνα, κακή σύζυγος και γενικά τα κάνω όλα σκ…. ά. Μετά, μόλις μπει ο Οκτώβρης, προς Νοέμβρη, αρχίζω και αλλάζω. Ηρεμώ, μπαίνει το νερό στ’ αυλάκι και αρχίζω να βγαίνω έξω, να κάνω τις εκπληξούλες μου, είμαι πιο τρυφερή, πιο σέξι, όλα αυτά".Όσο για το αν θα μπορούσε να συγχωρήσει την απιστία από το σύζυγό της, η ίδια έδωσε ξεκάθαρη απάντηση: "Αν μιλάμε γι’αυτήν την στιγμή της ζωής μου, που είμαι ερωτευμένη με τον άντρα μου, θεωρώ ότι θα αρρώσταινα. Θα πάθαινα δηλαδή κάτι κατ'αρχήν σοβαρό σε σωματικό επίπεδο. Δεν θα μπορούσα να φάω, ή να κοιμηθώ. Από εκεί και πέρα, επειδή είναι πολύ δυνατό το συναίσθημα, δεν ξέρω εάν θα μπορούσα να ελέγξω αυτό που κάνω. Δεν ξέρω πραγματικά πώς θα αντιδρούσα και τί θα έκανα".Η παρουσιάστρια της εκπομπής "Μίλα" δεν κρύβει το ότι την έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση, όπως όλους. "Φυσικά και μας έχει επηρεάσει. Εχει αλλάξει όλη μας η καθημερινότητα. Από το φαγητό που θα φτιάξω, μέχρι το τι θα πάρω από το σούπερ μάρκετ. Εγώ προσωπικά, όχι μόνο δεν κάνω καμία υπερβολή, αλλά στερούμαι κιόλας κάποια πράγματα. Όμως, εδώ στην δουλειά, φοράω τόσα πολλά ρούχα και παπούτσια, τα οποία φυσικά δεν είναι δικά μου γιατί μου τα φέρνουν οι στιλίστες, που όταν τελειώσω την μέρα μου, έχω γεμίσει από την γυναικεία μου ματαιοδοξία που δεν έχω ανάγκη να αγοράσω τίποτα".Αναφορικά με τη νέα της εκπομπή, η Τατιάνα δήλωσε: "Το καλοκαίρι δεν σκέφτηκα καθόλου την εκπομπή επειδή πέρυσι έζησα μια θυελλώδη χρονιά πέρυσι. Όταν γύρισα, ένιωθα ότι πλέον δεν θέλω να κάνω αυτό που κάνω. Ένιωθα ότι θέλω να περάσω καλά. Να γελάσω και διασκεδάσω το δίωρο της εκπομπής μου. Ημουν για πολλά χρόνια σόλο καριέρα και ένιωθα ότι θέλω να κάνω κάτι άλλο. Σκέφτηκα λοιπόν ότι μέσα από μια γυναικοπαρέα ήξερα ότι θα περάσω καλά."


cosmo.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin