Ads 468x60px

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Βασίλης Λέκκας: Έκανα απόπειρα αυτοκτονίας

Μια συγκλονιστική συνέντευξη έδωσε ο Βασίλης Λέκκας, μιλώντας στο περιοδικό “EΓΩ!”, για την οικονομική κρίση και τους λόγους που τον έφεραν να θέλει να αυτοκτονήσει.

Έχει περάσει δύσκολα στην πορεία της ζωής του;
“Βεβαίως, προέρχομαι από εργατοαγροτική οικογένεια, ο πατέρας μου δούλευε στις οικοδομές. Δεν έλειψε ποτέ στη ζωή του από το μεροκάματο, αυτό του το χρεώνουν οι σημερινοί πολιτικοί. Του μείωσαν τη σύνταξη σε τέτοιο βαθμό ώστε να ντρέπεται που δεν έχει να πάρει στα εγγόνια του. Εγώ αυτούς τους κοπρίτες θέλω να τους πιάσω από τι αυτί και να τους κολλήσω στο πάτωμα”.

Έπιασε ποτέ πάτο στη ζωή του;
“Ναι, έφτασα ακόμη και στην αυτοκτονία, αποφεύχθη την τελευταία στιγμή. Δεν έχω λόγο να μην το πω, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να με επηρεάσει. Δεν με τρομάζει πια”.

Έχει κάνει απόπειρα αυτοκτονίας
“Το έκανα πράξη, αλλά δεν βγήκε προσπάθησα αλλά δεν ήταν να γίνει. 'Έφτασα στο τέλος και ξέφυγα, έκανα απόπειρα αυτοκτονίας με την μοτοσικλέτα, τελικά τραυματίστηκα” .

Η μοναχική πορεία 40 χλμ που διάνυσε για να διαμαρτυρηθεί για τα όσα συμβαίνουν στη χώρα
“Ήμουν μόνος μου, υπάρχει μόνο μια ανάρτηση στο Interrnet και από εκεί και πέρα αποσιωπήθηκε το γεγονός. Είπε και πρόσθεσε πραγματικά ήταν δύσκολο, επί επτά ώρες έκανα πορεία και τραυμάτισα το πόδι μου γιατί δεν είμαι αθλητής” ανέφερε.

Πόσο έχει αλλάξει η ζωή του με τα δυο παιδιά του;
“Η ζωή με τα παιδιά είναι σαν να γράφεται μια καινούρια ιστορία, από την αρχή σε μια λευκή σελίδα.”

Τι αγαπάει πιο πολύ στη γυναίκα του; 
“Η Σοφία είναι αφοπλιστική, είναι εξαιρετικό άτομο και μια πολύ όμορφη γυναίκα. Είναι γυναίκα, κορίτσι, παιδί, μάνα και κυρίως στέκεται δίπλα μου στα πάντα”

Θυμάται και εξομολογείται αναμνήσεις από τον Μάνο Χατζιδάκι
“Ήμουν σαν μέλος της οικογένειας του, από ένα σημείο και μετά οι σχέσεις αυτές έχουν και μια άλλη διάσταση. Δεν είναι σχέσεις που χτίζονται καθαρά στο πλαίσιο των επαγγελματικών υποχρεώσεων. Γι ΄ αυτό δεν ανέχτηκα ποτέ κάποιος να μου μιλήσει αρνητικά για τον Χατζηδάκι ή να μου προσάψει το οτιδήποτε διότι ήξερα τον Χατζιδάκι όσο ξέρω τον εαυτό μου”.



Πηγή: tlife

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin