Ads 468x60px

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Ντίνος Χριστιανόπουλος στους Οικονομέα - Καμπουράκη: Όταν σας αγνοώ περνάω καλύτερα - VIDEO

Ο πιο σουρεαλιστικός διάλογος που έχουμε δει στην ελληνική τηλεόραση! - VIDEO
Ένα ακόμα τηλεοπτικό "χτύπημα" πραγματοποίησε σήμερα ο ποιητής, Ντίνος Χριστιανόπουλος, αυτή τη φορά στην εκπομπή "Κοινωνία ώρα MEGA".

"Ουδέποτε σας έχω ακούσει για να πάρω μια ιδέα. Πάντως περνώ ωραία όταν δεν σας ακούω και όταν σας αγνοώ περνάω ακόμα καλύτερα!", είπε στο ξεκίνημα της κουβέντας ο κ.Χριστιανόπουλος, αναφερόμενος στους παρουσιαστές και το περιεχόμενο της εκπομπής τους.

Και όταν τον ρώτησαν γιατί δέχτηκε να βγει στον αέρα είπε:
"Νόμιζα ότι έχετε να με ρωτήσετε τίποτα πιο ουσιαστικό. Όπως καταλάβατε μου χαλάσατε όλη την ημέρα μου. Ήρθε το συνεργείο σας και μου τα έκανε όλα άνω - κάτω! Νόμιζα ότι θα μου στέλνατε μια ωραία πιτσιρίκα, ή οποία θα είχε σοβαρές απορίες κι εγώ θα τις έλυνα".

Τι απαντά σε αυτούς που του χρεώνουν ακροδεξιά "πιστεύω";
"Αυτά είναι του κώ..."!

Η άποψή του για τον πρωθυπουργό της Ελλάδας...
"Δεν ξέρω ποιος είναι πρωθυπουργός, πειράζει; Είναι ένας τραπεζικός υπάλληλος"...

Δείτε το βίντεο:


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ντίνος Χριστιανόπουλος στη Πόπη Τσαπανίδου απολαυστικός διάλογος - VIDEO



Πηγή: zappit

1 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ρε Χριστιανόπουλε, θελήσαν όλοι να σε θάψουνε όμως ξεχάσανε πως ήσουν σπόρος!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin