Ads 468x60px

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Η Λετίσια Κάστα από μια παιδική ταινία στην ερωτική διαστροφή

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Τη Λετίσια Κάστα την είδαμε σαν Μπριζίτ Μπαρντό στην ταινία για τη ζωή του Σερζ Γκενσμπούρ, την είδαμε Σαλώμη στο «Face» και, απ' ό,τι φαίνεται, δεν έχουμε δει τίποτε ακόμη. Η Λετίσια Κάστα έχει ξεκινήσει για τα καλά την κινηματογραφική της καριέρα. Και το μοντέλο εξελίσσεται ταχύτατα σε σταρ του σινεμά.

Τα φλας που τη συνοδεύουν στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Ρώμης έχουν θέμα, πέρα από την ομορφιά της. Η Κάστα πρωταγωνιστεί στον «Νέο πόλεμο των κουμπιών», την ταινία του Κριστόφ Μπαρατιέ, που είναι για φέτος το δεύτερο ριμέικ του κλασικού «Πολέμου των κουμπιών» του 1962, έπειτα από εκείνο του Γιαν Σαμουέλ που είδαμε πρόσφατα και στην Ελλάδα.

Αλλά αν τα «Κουμπιά» είναι ένα φιλμ και για παιδιά, η άλλη ταινία της Κάστα προορίζεται για κοινό ενηλίκων. Από την αθωότητα περνάει στη διαστροφή - και από το νοσταλγικό σενάριο, σε αληθινή ιστορία. Τη δολοφονία του ελβετού τραπεζίτη Στερν, τον οποίο σκότωσε η ερωμένη του σε ένα ερωτικό, σαδομαζοχιστικό παιχνίδι.

«Η Σεσίλ Μπροσάρ», την οποία ενσαρκώνει στην ταινία «Severe» η Κάστα, είναι μια προσωπικότητα πολύ σύνθετη, είχε μια τρομερή παιδική ηλικία: όταν ήταν μικρή, ο πατέρας της ήθελε να τον κινηματογραφεί ενώ έκανε έρωτα», λέει η πρωταγωνίστρια.

Αλλά αν το κοινό περιμένει να δει άγριες σκηνές σεξ, μάλλον θα απογοητευτεί, διευκρινίζει το μοντέλο-ηθοποιός στη «Repubblica». Eκείνη, λέει, ερμηνεύει μια γυναίκα που δεν φοβάται την επιθυμία. «Μιλάμε για διαστροφή, η οποία μπορεί να είναι και πνευματική».

Στο κινηματογραφικό της βιογραφικό συμπεριλαμβάνεται και η ταινία «Arbitrage» με τον Ρίτσαρντ Γκιρ. Εντυπωσιακό; «Δεν ούρλιαξα "ω Θεέ μου, ο Ρίτσαρντ Γκιρ!". Η μικρή Γαλλίδα δεν είναι αναίσθητη, αλλά δεν κάνω αυτή τη δουλειά για να γνωρίσω κάποιον άντρα». Τον έχει γνωρίσει όμως ήδη. Είναι ο ιταλός ηθοποιός Στέφανο Ακόρσι.

Στο «Ενα έργο τέχνης» του Ιβάν Ατάλ, η Λετίσια υποδύεται μια γυναίκα που ο σύντροφός της έχει παράλληλα μια ιστορία με έναν άντρα. «Είμαστε όλοι πιο εύθραυστοι», λέει. «Αυτά συμβαίνουν όλο και πιο συχνά και όχι μόνο στο σινεμά, είναι η αλήθεια».

Η Κάστα ακόμη παίρνει μαθήματα. Για τον ρόλο της Μπριζίτ Μπαρντό χρειάστηκε, όπως είπε, να διδαχτεί πώς να είναι ακαταμάχητη. Πώς; «Μια γυναίκα που υπακούει στην επιθυμία της, είναι. Η Μπε Μπε ρουφούσε τη ζωή. Μια γυναίκα απαιτητική είναι μια αληθινή γυναίκα, μια γυναίκα που ζητάει συγγνώμη είναι μαμά».
Πηγή: nea

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin