Ads 468x60px

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Θ. Καρακατσάνης: Το μεγάλο αντίο του κορυφαίου ηθοποιού!


Ένας από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς αυτής της χώρας, ο Θύμιος Καρακατσάνης, σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα ''Espresso'' μίλησε για το θέατρο και την απόφασή του να αποσυρθεί, την κόρη του και πολλά άλλα.

Θα εμφανιστεί κάπου αυτή τη θεατρική σεζόν; Τι δηλώνει για το θέατρο;

''Θα εμφανιστώ τη Δευτέρα Παρουσία Έχω ήδη αποσυρθεί... Δεν μπορώ πια να υπηρετώ το θέατρο, δεν μπορώ. Απέχω γιατί δεν γουστάρω. Όλη αυτή η αναξιοκρατία μ' έχει κάνει να αηδιάσω... Νιώθω την ανάγκη να αποτοξινωθώ... Μακάρι αν λείψω από το κοινό. Με το να λείπω όμως, εγώ, δεν λείπει τίποτα. Πρέπει να λείψουν πολλοί.''

Κωμωδία - Τραγωδία

''Κάποτε, όταν ήμουν στο θέατρο Τέχνης, με έβαλε ο Κουν, αφού τον παρακάλεσα εγώ, σε μια τραγωδία. Και με την πρώτη φράση που είπα, έσκασαν όλοι στα γέλια. Τότε κατάλαβα ότι η τραγωδία μου είναι για γέλια.''

Για την κόρη του, Αλεξάνδρα και το μέλλον των παιδιών

''Αυτή την περίοδο δεν εμφανίζεται κάπου. Αυτή δεν είναι γεννημένη για βρώμικα... Δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο η οικογένεια. Τα σόγια των μεγάλων πολιτικών δεν είχαν οικογένειες; Γιατί έγιναν έτσι; Αν δεν είσαι γεννημένος να διαφθείρεσαι, υποφέρεις... Για το μέλλον όλων των παιδιών φοβάμαι. Τα παιδιά μου δεν ζουν έξω από την κοινωνία και ούτε μπορεί κανείς να διαφυλάξει τα παιδιά του. Το μόνο που μπορείς είναι να τα διδάξεις. Και δυστυχώς, η διδαχή είναι να τα κάνεις να αποστρέφονται τον κόσμο...''

Τέλος, σχετικά με την κατάσταση της χώρας μας, ο γνωστός ηθοποιός δήλωσε ότι, αυτό που τον πονάει περισσότερο έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, είναι ότι όλοι κάνουν αγώνα, ενώ έχει τελειώσει ο αγώνας.


Πηγή: tlife

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin