Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά δώδεκα εκατομμύρια ευρώ προτίθεται να δαπανήσει ή ΔΕΗ με απόφασή της για διαφήμιση και μάλιστα με συναινετικές διαδικασίες.
Πολύ σωστά αντέδρασε ο εκπρόσωπος τύπου της Ν.Δ. Γιάννης Μιχελάκης με την σχετική ανακοίνωση του εκφράζοντας την αντίθεση της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως.
Είναι ποτέ δυνατόν σε μία τέτοια περίοδο να δαπανάει η ΔΕΗ τέτοια ποσά για διαφήμιση;
Η καλύτερη προβολή της ΔΕΗ θα ήταν ή ενίσχυση των αδυνάτων οικονομικά ομάδων με τα χρήματα αυτά παρέχοντας έτσι και κοινωνικό έργο.
Βέβαια η κίνηση αυτή θα άνοιγε τους ασκούς του Αιόλου για τα που θα πήγαιναν τα χρήματα. πάντως το "τεχνοκρατικό Δ.Σ. της ΔΕΗ (εάν και κάποιοι προέρχονται και από το ίδρυμα Παπανδρέου όλως τυχαίως) ενδιαφέρεται για το καλό της εταιρείας.
Βέβαια η εταιρεία τον τελευταίο καιρό βάλετε με την είσπραξη από το... "χαράτσι"!
Για την προμήθεια των διαφημιστών όμως γίνεται λόγος; Ίδωμεν...
Νίκος Κούτρικας
Οικονομικός συντάκτης
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου