Ads 468x60px

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Χαϊκάλης: Είμαστε μία χώρα γκόμενα! - Video


Μία συζήτηση πολιτική από έναν ηθοποιό που έχει αφήσει το στίγμα του στην κωμωδία είδαμε σήμερα στην Ελένη.
Ξεκινώντας από το πόσο έχουν "ζορίσει" τα πράγματα στον μύθο που υπήρχε γύρω από το επάγγελμα του ηθοποιού, ο Πάυλος Χαϊκάλης πέρασε στην πολιτική.

"Ήμουν πάντα τυπικός με τις υποχρεώσεις μου τώρα αισθάνομαι πως δεν θα είμαι. Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που δεν αντέχονται. Τρελαίνεσαι. Συν όλα αυτά που λέγονται για το καλό της Ελλάδας. Έχουμε ξεχάσει μία παράμετρο, ότι η Ελλάδα είναι οι Έλληνες. Δεν πάμε να σώσουμε τα βουνά και τα λαγκάδια. Αυτά έτσι κι αλλιώς τα πουλήσαμε. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που αυτή την στιγμή δεν μπορούν να επιβιώσουν."

Για τα κόμματα

Γενικά είμαι ανένταχτος στην πολιτική, δεν θεωρώ ότι είναι κάποιο κόμμα να το ακολουθήσεις. Με τα υπάρχοντα κόμματα θα λειτουργήσουμε. Το ζητούμενο είναι πια η διεκδίκηση των θέσεων του κόσμου απέναντι στην πολιτική πρέπει να αλλάξει. Δηλαδή αν κάποια στιγμή λέγαμε να διορίσει το παιδί μου, να πάω με τον ισχυρό για να έχω ένα βόλεμα, σήμερα λες για να σε ψηφίσω θέλω το κόμμα σου να θεσμοθετήσει άλλα πράγματα.

"Επιμένω αν θα βγει κάποιος, να γίνει κάτι ώστε να μπει η χώρα σε έναν άλλο τρόπο σκέψης και αντίδρασης. Αυτό το ότι είμαστε μία χώρα γκόμενα, που σιγά σιγά της πιάνει το χεράκι , το ποδαράκι, δεν μιλάει και κάποια στιγμή θα έρθει το μοιραίο. Επόμενο είναι. Κάποιος πρέπει να δώσει κι ένα χαστούκι."

"Έχουμε κάνει εθνάρχη τον Καραμανλή αλλά το ότι η Αθήνα είναι σε αυτό το χάλι είναι μεγάλη του ευθύνη. Ο Παπανδρέου ήρθε  με μία δύναμη 48% και δεν έκανε τίποτα."

"Το χειρότερο θα είναι να φύγουμε από την Ευρωζώνη χωρίς να διαλυθεί η Ευρωζώνη"

Πηγή: zappit

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin