Ads 468x60px

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Ν. Μουτσινάς: "Πρώην κοπέλα μου ήθελε να με τυλίξει"

Άκρως αποκαλυπτικός ήταν ο Νίκος Μουτσινάς στη συνέντευξη που παραχώρησε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά καθώς μίλησε τόσο για προσωπική του ζωή όσο και για τις σχέσεις του με πρώην συνεργάτες."Νόμιζα με μια κοπέλα ότι ήταν και έγκυος, κάναμε πρόβες στο σπίτι! Οι δικοί μου είχαν πάθει πανικό. Εγώ ήμουν 20 χρονών. Δεν ήταν τελικά, με κορόιδευε... ήθελε να με τυλίξει", είπε ο παρουσιαστής.
Όσο για τη σχέση του με τον πρώην συνεργάτες του απάντησε: "Με τον Γρηγόρη μα πήρε 4-5 μήνες μέχρι να συνηθίσουμε ο ένας τον άλλο. Η χρονιά πέρυσι με την Ελένη ήταν... γελάσαμε πολύ! Με την Ζαρίφη τα πράγματα ήταν δύσκολα. Πήραμε ένα βάρος που ήταν παραπάνω από εμάς. Υπήρχε πάρα πολύ μεγάλο άγχος. Ο Νότης Χριστοδούλου είπε ότι αισθάνεται. Δεν μπορείς να του πεις ότι αισθάνεσαι λάθος. Πέρασα πολύ ωραία με τον Νότη στην εκπομπή και πέρασε και ο Νότης πολύ ωραία μαζί μου".

cosmo.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin