Ads 468x60px

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Λ. Γαβαλάς: "Δεν ξέρω αν είμαι άθλιος ή ηλίθιος!"


Ο γνωστός επιχειρηματίας παρά τις οικονομικές του περιπέτειες μίλησε στο ένθετο «Real Life» για την παρούσα οικονομική του κατάσταση, έκανε την αυτοκριτική του, αναφέρθηκε στο νέο του ρόλο στην εκπομπή «Fab 5», αλλά και εξέφρασε την επιθυμία να αποκτήσει τη δική του οικογένεια.

Ήταν σοκ η ανατροπή της επιχειρηματικής του πορείας; "Όχι δεν ήταν, γιατί έγινε σταδιακά."

Υπήρξε αλλαγή στην συμπεριφορά των ανθρώπων που ήταν δίπλα του μετά από αυτό; "Παρατήρησα σε άλλους κάποιον οίκτο και σε άλλους κάποια ιδιαίτερη αγάπη. Ο θαυμασμός δεν μου έλειψε ποτέ, ούτε τον πολυθέλω, γιατί θέλω να είμαι σκληρός. Αν ήμουν άνθρωπος της κολακείας αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να είμαι άλιεν. Προτιμώ να είμαι σαν άλιεν, παρά να είμαι άλιεν" δήλωσε. 

Παραδέχτηκε πως γύρω του είχε ανθρώπους που του έπιναν το αίμα! "Αλλά όταν έχεις αίμα-και έχεις άφθονο- γιατί να μη στο πιουν; Το θέμα είναι τι κάνουν. Το πετάνε; Εύχομαι να το πετάνε, γιατί το δικό μου αίμα, όπως το έχω φτιάξει, δεν θα ήθελα να το έχει κάποιος άλλος".

Για τον 59χρονο επιχειρηματία, η ευτυχία γράφεται με έψιλον όπως το "ευρώ"; "Πριν από αυτή την κατάσταση δεν προλάβαινα να ξέρω με  ποιο νόμισμα λειτουργώ, γιατί ταξίδευα συνέχεια και το πρόβλημά μου ήταν ότι έπρεπε να έχω ένα διαφορετικό πορτοφόλι κάθε φορά. Τώρα δεν το έχω αυτό πρόβλημα, γιατί είναι τόσο λίγα τα χρήματα που έχω, οπότε τα βάζω σκέτα στην τσέπη μου. Άρα δεν ξέρω αν η ευτυχία γράφεται με το έψιλον του ευρώ". 

 Έκανε όμως και την αυτοκριτική του: "Δεν ξέρω αν είμαι άθλιος ή ηλίθιος. Ας κρίνει κάποιος. Νομίζω ότι είμαι ότι είμαι ηλίθιος. Φαντάσου όμως να ήμουν άθλιος. Γιατί οι άθλιοι ήταν μόνο του Βίκτορος Ουγκό».

Τη φετινή χρονιά συμμετέχει στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Fab 5». Του αρέσει ο νέος του ρόλος; "Ξεκίνησα γιατί το νούμερο 5 με παραπέμπει στο θρυλικό Chanel No 5, ένα άρωμα που δεν εξατμίζεται γρήγορα. Η αλήθεια είναι είμαστε ακόμα- δεν έχουμε γίνει άρωμα. Στην πορεία, πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να αφήσουμε κάποια καλή εντύπωση στο κοινό". Υπάρχει χημεία μεταξύ εκείνου και της υπόλοιπης ομάδας της εκπομπής; «Η “χημεία” δένει όταν κάποιος είναι μαντάμ Κιουρί ή χημικός. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει στη σύνθεση αυτή, δεν χρειάζεται να δέσει και η “χημεία”».

Τέλος, όσον αφορά την προσωπική του ζωή εξομολογήθηκε πως πέρα από την υγιεινή ζωή έχει αδυναμία και στα μικρά παιδιά! Θα ήθελε να αποκτήσει απογόνους; "Έτσι κι αλλιώς έχω ανίψια και οι ανιψιές μου έχουν κάνει κι αυτές παιδιά. Αν ξαναγύριζα πίσω, θα ήθελα να κάνω τη δική μου οικογένεια, την εντελώς δική μου..".
Πηγή: tlife

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin