Ads 468x60px

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Σταμάτης Κραουνάκης: Του αρέσει η Φουρέιρα


Ο Σταμάτης Κραουνάκης κρίνει τις pop τραγουδίστριες της ελληνικής σκηνής και απαντάει στο αν θα τους έδινε ποτέ τραγούδια του.

Θα έδινες ποτέ τραγούδια σου στην Παπαρίζου, τη Φουρέιρα ή την Τάμτα;
«Η Φουρέιρα μου αρέσει! Και η Παπαρίζου. Στην Τάμτα δεν το ’χω, δεν την έχω καταλάβει. Κοίτα, εγώ πια είμαι σε μια φάση που δίνω τραγούδια σε όποιον θέλει να πει τραγούδια μου. Το θέμα είναι τι θα τα κάνει αυτά τα τραγούδια! Γιατί δεν είναι σίγουρο ότι θα τους κάνω τη "μεγάλη επιτυχία".
Από τα κορίτσια που μου είπες, είμαι από τους πρώτους που επεσήμαναν τις δυνατότητες της Φουρέιρα κι ας με κορόιδευαν οι του "έντεχνου". Όπως ήμουν και ο πρώτος που είχα επισημάνει την Πάολα, η οποία επίσης μου αρέσει πάρα πολύ».


Πηγή: zougla

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin