Ads 468x60px

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ο Β. Κωστέτσος για την εμπειρία του στο ''Dancing On Ice''


Θα θέλατε να μας πείτε πώς ήταν η εμπειρία σας στο ''Dancing On Ice'';

''Συγκλονιστική! (γέλια) Δεν το έχω μετανιώσει καθόλου και αυτό κλείνει και τα στόματα των πάντων. Γιατί δεν έκανα ούτε κάτι πρόχειρο ούτε κάτι το οποίο ήταν χαζοχαρούμενο ή γελοίο. Το καλλιτεχνικό πατινάζ είναι ένα Ολυμπιακό Σπορ, το οποίο, πιστεύω πως στους Μεσογειακούς λαούς, είναι κάτι απόμακρο...

Επομένως, ήμουν τυχερός που συμμετείχα και ήταν σημαντικό το ότι μπόρεσα μέσα σε δύο μήνες και έμαθα, όχι απλά να τσουλάω πάνω στον πάγο, αλλά να κάνω καλλιτεχνικού πατινάζ κινήσεις. Ήταν τιμή μου που το έκανα όλο αυτό!
Από κει και πέρα, εγώ είμαι και παρορμητικός, αν αισθανθώ ότι πιέζομαι ή ότι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω...
Δεν είχα τόσο ελεύθερο χρόνο ώστε να μπορέσω να είμαι εκεί έτσι όπως ήθελα, γιατί δεν ήμουν από εκείνους που δεν είχαν κάποια δουλειά να κάνουν, έχω τη δουλειά μου που τρέχει, είναι και η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, με τους ηθοποιούς που όλο γίνονται και περισσότεροι και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για αυτό, (αν δεν είχα και την μανιοκατάθλιψη που έχω συνέχεια θα ήταν τέλεια αλλά Ok (γέλια)''.


Πηγή: tlife

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin