Ads 468x60px

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

O πρώτος οργασμός του George Clooney ήταν με ένα ... σκοινί! - video

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Πιο αποκαλυπτικός από ποτέ ήταν ο George Clooney σε συνέντευξή του στο περιοδικό "Rolling Stone" αφού δεν δίστασε να κάνει πιπεράτες αποκαλύψεις για την σεξουαλική του ζωή, αλλά και να μιλήσει για τη σχέση του με την Stacy Keibler.

Για την πρώτη φορά που ήρθε σε οργασμό μίλησε στο περιοδικό  "Rolling Stone" αφήνοντας έκπληκτους τους πάντες με την άνεσή του!
"Ήμουν έξι ή επτά χρονών. Είχα σκαρφαλώσει σε ένα σχοινί. Δεν “τελείωσα”, αλλά όλα τα υπόλοιπα ήταν στη θέση τους! Θυμάμαι πως ανεβοκατέβαινα στο σχοινί και έλεγα: “Θεέ μου! Πόσο ωραίο συναίσθημα είναι!”'

Όσο για την ηλικία όπου... έγινε άντρας ο ίδιος αποκαλύπτει ότι ήταν στα 16 του χρόνια. "Η πρώτη μου φορά ήταν στα 16. Ήμουν μικρός. Πάρα πολύ μικρός".

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Συνεχίζοντας τα τολμηρά σχόλια ο δημοφιλής ηθοποιός αποκάλυψε και τι είναι αυτό που τον κάνει να γελάει με την ψυχή του: "Ακόμα και η ιδέα μιας κλανιάς, με κάνει να γελάω. Ακόμα και η λέξη “κλανιά”, μου προκαλεί πολύ γέλιο. Έχω τον ήχο της πορδής στο iPhone μου. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αστείο για μένα".

Για το τέλος της συνέντευξης άφησε τις αποκαλύψεις την αγαπημένη του Stacy Keibler.
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν τον ενοχλεί η διαχυτικότητα της αγαπημένης του για τη σχέση τους στο twitter, ο βραβευμένος ηθοποιός έδωσε την απάντηση του, αποκαλύπτοντας έμμεσα ποιός έχει το πάνω χέρι στη σχέση τους: "Μπορεί να κάνει ο,τι θέλει! Σπάνια λέω σε κάποιον τι να κάνει στη ζωή του"


George Clooney Poses for Rolling Stone by celebtv

Πηγή: cosmo

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin