Ads 468x60px

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Έλλη Κοκκίνου: «Είμαι ακόμα μαζί με τον Γιώργο Μπόγρη»


Τα πράγματα στη θέση τους έβαλε η Έλλη Κοκκίνου. Η τραγουδίστρια, σε συνέντευξη της στο περιοδικό «Hello», αποκάλυψε πως όχι μόνο δεν έχει σχέση με Κύπριο επιχειρηματία, αλλά πως συνεχίζει να είναι ακόμα με τον Γιώργο Μπόγρη.

Παρόλο που όπως η ίδια λέει «δεν συνηθίζω να διαψεύδω ή να επιβεβαιώνω τα πράγματα», αυτή τη φορά αποφάσισε να το κάνει γιατί θεώρησε πως με αυτόν τον τρόπο «θίγονται άνθρωποι και καταστάσεις. Θίγουν εμένα και άλλους».Ξεκαθαρίζει λοιπόν πως «ποτέ δεν υπήρξε σχέση με Κύπριο επιχειρηματία, και δεν υπάρχει. Φήμες πάντα υπάρχουν για όλους. Είναι κάποια πράγματα όμως που με ξεπερνάνε».

Είναι όμως μαζί με τον Γιώργο Μπόγρη ή όχι; «αν και δεν αφορά κανέναν, ναι η σχέση αυτή συνεχίζει να υπάρχει. Ψέματα δεν θα σας έλεγα.. Θα αρκεστώ όμως σ΄αυτό. Απλώς όταν θίγεται ένας άνθρωπος που είναι δίπλα μου μ΄αυτά που λέγονται και αφορμή είμαι εγώ, δεν μ΄αρέσει».

Τότε γιατί είχαμε καιρό να δούμε κοινές της φωτογραφίες μαζί με τον μπασκετμπολίστα; «το καλοκαίρι ήταν αφιερωμένο στον Αλέξανδρο. Έκανα διακοπές με το παιδί μου στο εξοχικό. Όταν επιστρέψαμε, δεν ξέρω γιατί δεν είδατε φωτογραφίες μας. Αυτό δεν είναι δικό μου θέμα».

Παράλληλα, εκφράζει και την ενόχληση για τις «αρετουσάριστες» φωρογραφίες της με μαγιό, λέγοντας πως «δεν είμαι η Ζιζέλ και η Σίντυ Κρόφορντ, αλλά δεν είμαι αυτό που έδειξαν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες.Τώρα διαπίστωσα ότι υπάρχει και το ανάποδο ρετούς. Ο καθένας με τα προβληματάκια του.Δεν θα τα λύσω εγώ».

Αυτή την περίοδο όπως λέει, βρίσκεται «σε μια περίεργη φάση της ζωής μου, που δεν είναι εύκολα τα πράγματα και υπάρχουν πολλά θέματα στη σκέψη μου».Ωστόσο ένα πράγμα παραμένει σταθερό στη ζωή της. Η αγάπη της για τον γιο της Αλέξανδρο, του οποίου έχει πλέον αναλάβει (εξωδικαστικά) την επιμέλεια:

«Βρίσκομαι σε φάση μεγάλης καψούρας που αυξάνεται επικίνδυνα. Κάθε μέρα περιμένω το πρωινό του φιλί. Μεγαλώνει το αγοράκι μου».

Όσο για το αν σκέφτεται να κάνει και δεύτερο παιδί; «στο κοντινό μέλλον, δεν το βλέπω σε καμία περίπτωση»!


Πηγή: star

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin