Ads 468x60px

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Τζ. Μπαλατσινού: Τηλεόραση θα κάνω όσο μου ταιριάζει και της ταιριάζω!

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Η οικοδέσποινα του "Dancing on Ice" μιλά για την άναρχη τηλεοπτική της πορεία, την οικογένεια, τη σχέση με τον κριτή - σύζυγό της αλλά και την κρίση της σημερινής εγχώριας show business που ασφυκτιά πλέον από την επανάληψη.

Καλλιστεία, lifestyle εκπομπές, δελτίο καιρού, το σέξι χορευτικό στο περσινό "Dancing": Η τηλεόραση ήταν πάντα μέρος της ζωής σου αν και όχι σταθερή αξία. Πώς σε χαρακτηρίζεις σε σχέση με αυτήν;
Είναι μια σχέση με διαλείμματα και αποστάσεις, μια σχέση πάντως που σίγουρα δεν είναι βαρετή. Η συνολική μου εμπειρία είναι πολυ θετική γιατί σε ό,τι έχω κάνει έχω περάσει καλά και κυρίως χωρίς εκπτώσεις.

Πώς είναι να επιστρέφεις στην TV στον ρόλο της κεντρικής παρουσιάστριας;
Με τι πνεύμα ετοιμάζεσαι να αντιμετωπίσεις το "Dancing on ice"; Με το πνεύμα των Χριστουγέννων (γέλια)! Στολίζω και το δέντρο εκείνες τις ημέρες που θα παίζει το show, θα "στολιστώ" λοιπόν κι εγώ και θα προσπαθήσω να είμαι μια καλή οικοδέσποινα!

Πόσο σε ιντριγκάρει να έχεις απέναντι ως κριτή τον σύζυγό σου;
Καταρχάς δεν θα είναι απέναντί μου, αλλά δίπλα μου, όπως η Ελενα Παπαρίζου και ο κύριος Αλέξης Κωστάλας. Είμαστε όλοι μια ομάδα με σκοπό να προσφέρουμε ευχάριστες τηλεοπτικές στιγμές. Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον και για εμάς ως ζευγάρι αυτή η τηλεοπτική συνύπαρξη και θα τη διασκεδάσουμε στο μέγιστο.

Πού διαφωνείτε γενικά ως ζευγάρι; Είστε από τα ζευγάρια που τα ενώνουν οι κοινοί χαρακτήρες ή η απόλυτη διαφορετικότητα;
Είμαστε εντελώς διαφορετικοί ως άνθρωποι, αλλά στον πυρήνα μας μοιάζουμε αρκετά. Είμαστε ένα ζευγάρι που προσπαθεί να δουλεύει τη σχέση του και να λύνει τις διαφορές, αν και οι διαφορές μας τελικά είναι το βασικό θέμα επικοινωνίας μας. Σίγουρα σε μια σχέση το πιο δύσκολο είναι να αποχαλινώσεις τη δύναμη του εγώ και να σκεφτείς χωρίς εγωιστικές παραμέτρους.

Η εικόνα σου παραμένει πολύ αγαπητή στο κοινό. Δείχνεις "αντιτηλεοπτική" με την έννοια του αληθινού και αυτό τελευταία μοιάζει να πουλάει πολύ. Πού το αποδίδεις;
Καταρχάς εύχομαι και μετά το τέλος του show να συνεχίσω να είμαι... "τουρίστρια" στον χώρο. Χαίρομαι αν είμαι συμπαθής και αυτό για μένα είναι ήδη αρκετό. Δεν θέλω να πουλήσω τίποτα ούτε να παρουσιάσω τίποτα περισσότερο από αυτό που πραγματικά είμαι. Ετσι κι αλλιώς, για μένα η τηλεόραση είναι μια δουλειά που θα την κάνω όσο με κάνει να περνάω καλά και όσο της ταιριάζω.

Παρά τις πολλές επαγγελματικές δραστηριότητες και την οικογένεια, δείχνεις πάντα αψεγάδιαστη. Πόσες ώρες περνάς στον καθρέφτη σου;
Η εικόνα μου με απασχολεί, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Στην καθημερινή μου ζωή είμαι σχεδόν πάντα άβαφη. Γενικά είμαι πιο πολύ της περιποίησης, όχι της ομορφιάς. Θέλω να έχω καθαρή επιδερμίδα, καθαρά και υγιή μαλλιά και οι ρυτίδες... τι να κάνουμε, είναι κι αυτές καλοδεχούμενες! Αν κάτι με ενοχλήσει και ανάλογα με την ψυχολογία στην οποία θα βρίσκομαι μπορεί και να το διορθώσω. Αυτό που δεν θυσιάζω είναι η ώρα η δική μου που είναι η γυμναστική, η ώρα της εκτόνωσής μου.

Πόσο σε επηρεάζει ο εφιάλτης της AGB;
Θα ήταν ψέμα να πω ότι δεν με ενδιαφέρει να πάει καλά κάτι που κάνω. Σε μια παραγωγή δουλεύουν τόσοι άνθρωποι και θα ήταν εντελώς αντιεπαγγελματικό να αδιαφορώ για την όλη πορεία. Είναι σαν να μη με νοιάζει αν τα καταστήματά μου δεν κάνουν καλή είσπραξη! Επίσης, ίσως είναι και το μοναδικό επάγγελμα στον πλανήτη όπου ο ένας βγάζει το μάτι του άλλου χωρίς λόγο. Τα νούμερα αφορούν μόνο τις διαφημιστικές αγορές και κανέναν άλλον. Απλά oλο το σύστημα βασίζεται σε αυτή την ανελέητη αξιολόγηση που μπερδεύει την ποιότητα με την ποσότητα.
Περισσότερα στο TV Έθνος της Κυριακής.

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin