Ads 468x60px

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Αννα καραμανλή:Μου αρέσουν Σκορδά-Λιάγκας


Ανοιχτή στο ενδεχόμενο ενός δεύτερου γάμου είναι η παρουσιάστρια αθλητικών ειδήσεων, Άννα Καραμανλή. Μιλώντας στην εκπομπή «Made in Star», αποκάλυψε ότι «όλοι έχουμε ανάγκη από έναν σύντροφο. Ποτέ μην λες ποτέ έχω πει».
Η Άννα Καραμανλή έχει δυο παιδιά από τον προηγούμενο της γάμο, γι΄αυτό και όπως τονίζει, απαραίτητη προϋπόθεση για τον άντρα που θα μπει στο σπίτι της είναι «πέρα από την αγάπη του προς εμένα, ν΄αποδεχτεί και τα δυο παιδιά, και να είναι καλός σύντροφος και στα παιδιά μου. Νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο». Διαψεύδοντας τις φήμες που την ήθελαν στο πλευρό του Γιώργου Παπαδάκη, αποκάλυψε πως στο παρελθόν είχε κάνει δοκιμαστικό για την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1: «Είχα άγχος γιατί δεν ήμουν εγώ. Δεν μπορώ να είμαι μια οικοδέσποινα του Πρωινού Καφέ. Θέλει άλλη παρουσίαση. Διαφορετική». Τέλος, εξέφρασε και τη συμπάθεια της στο Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά, που όπως είπε θα ήθελε να τους δει και χωριστά, αφού θεωρεί πως και οι δυο τους αξίζουν και μπορούν να σταθούν.


tvnea

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin