Ads 468x60px

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ποια εκπομπή δε θα παρουσίαζε ποτέ η Ελλη?

Στα backstage της φωτογράφησης της Ελλης Κοκκίνου για το Ιn Style βρήκε η κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» τη 41χρονη τραγουδίστρια η οποία και μίλησε για την προσωπική της ζωή, την τηλεόραση, αλλά και το νέο της άλμπουμ.
«Ποτέ δεν ήμουν υπέρ του να δημοσιοποιώ την προσωπική μου ζωή, προσπαθώ να την προστατεύω όσο μπορώ, όταν μπορώ κι όταν θέλω. Πάντα θέλω, αλλά κάποιες φορές είναι αδύνατον» τόνισε.


Όσο για τη συμμετοχή της στο «Greel Idol II», επεσήμανε: «Άρεσε και σε μένα, αλλά το θετικό είναι ότι άρεσε πάρα πολύ και στον κόσμο, δηλαδή κι εγώ αυτά τα σχόλια δέχτηκα από τον κόσμο γενικότερα και από τηλεκριτικούς . Και οι τηλεκριτικοί είναι πάρα πολύ δύσκολοι κι αυστηροί, αλλά κι ο κόσμος επίσης είναι δύσκολος κι αυστηρός. Αν υπάρχει “Greel Idol IIΙ” δεν το γνωρίζω, δεν το γνωρίζει κανείς ακόμα. Αν υπάρχει, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να είμαι κι εγώ. Τώρα από 'κει και πέρα, σαν εμπειρία ήταν πολύ καλή, ήταν πολύ ωραία, περάσαμε πολύ καλά, γελάσαμε πάρα πολύ, νομίζω υπήρχε ένα πολύ θετικό κλίμα».
Παράλληλα, ρωτήθηκε αν θα προχωρούσε στην παρουσιάση μιας εκπομπής στην οποία θα είχε η ίδια τον ρόλο της κεντρικής παρουσιάστριας. «Δεν το έχω σκεφτεί, δεν ξέρω αν μπορώ να πάρω τέτοιο βάρος στους ώμους μου. Ξέρεις ποτέ μη λές ποτέ, αλλά σίγουρα μία
εκπομπή πρωινή ή μεσημεριανή δεν θα μπορούσα να την κάνω με τίποτα. Δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω αυτό. Δεν θα μπορούσα ποτέ να μιλάω (πολύ) ή να παίρνω συνεντεύξεις για τρεις ώρες, σε καμία περίπτωση. Τώρα σε κάτι άλλο δεν ξέρω...» απάντησε η Ελλη Κοκκίνου.

Τέλος, για το νέο της άλμπουμ επανέλαβε πως είναι σε στίχους και μουσική του Φοίβου και «κυκλοφορεί σύντομα, πριν τον χειμώνα δηλαδή».

tvnea

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin