Ads 468x60px

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

To ειρωνικό σχόλιο του Χατζηνικολάου για τον Γιάννη Βούρο

Τις τελευταίες ημέρες γίναμε μάρτυρες των αμφιβολιών του Γιάννη Βούρου όσον αφορά τη χθεσινή ονομαστική ψηφοφορία στη Βουλή για το νέο «χαράτσι» στα ακίνητα, δηλαδή το νέο τέλος που θα καλούνται οι καταναλωτές να πληρώνουν μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ. Λίγες ώρες πριν  από την ψηφοφορία ο βουλευτής και γνωστός ηθοποιός ανασκεύασε τις προηγούμενες δηλώσεις του, λέγοντας πως θα ψηφίσει το νέο νομοσχέδιο. Πλήθος αντιδράσεων ήταν το αποτέλεσμα μεταξύ αυτών και του Νίκου Χατζηνικολάου.
«Ψηφίζω με καθαρό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην πατρίδα μου. Δίνω μια ακόμα ευκαιρία στην κυβέρνηση να υλοποιήσει επιτέλους τις υποχρεώσεις που ανέλαβε αξιοποιώντας τις μέχρι τώρα ψήφους εμπιστοσύνης που της έχω προσφέρει. Ελπίζω από εδώ και πέρα η κυβέρνηση να λειτουργήσει με το ίδιο αίσθημα ευθύνης απέναντι στο λαό, σε εμένα και την ψήφο μου», με αυτή τη γραπτή ανακοίνωση ο Γιάννης Βούρος γνωστοποίησε πως θα υπερψηφίσει το επίμαχο νομοσχέδιο, ενώ μία ημέρα νωρίτερα, είχε αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Ποιος ανεύθυνος ανεβάζει σε blogs ότι εγώ αύριο (σ.σ. την Τρίτη) ανακοινώνω στις 12.00 την παραίτησή μου σε συνέντευξη Τύπου;».
Μάλιστα, μετά την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας κατά την οποία 154 βουλευτές υπερψήφισαν το νομοσχέδιο για το ειδικό τέλος για τα ακίνητα, ο Νίκος Χατζηνικολάου ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Γιάννη Βούρο φτιάξε ένα καλό θίασο φέτος! Είναι κρίμα να
σπαταλιέσαι στην πολιτική...Είσαι μεγάλος...ηθοποιός!». Την ανάρτηση του δημοσιογράφου ακολούθησαν πολλές, μεταξύ αυτών διακρίναμε το σχόλιο του ηθοποιού Σίλα Σεραφείμ: «Μα τι είναι αυτά που λες; Μεγαλυτερο θίασο απο 300 ηθοποιούς πού θα βρει να κάνει;;;;», και του δημοσιογράφου Νίκου Σαμοΐλη: «Εδώ μιλάμε για υποκριτική... Hollywood».
(Yupi)

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin