Ads 468x60px

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Κούγιας τροχαίο ατύχημα


Κατ’ αρχή η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναχαϊκή λέει τα εξής:
«Επιστρέφοντας από πολύ σοβαρό ραντεβού που είχε στη Θήβα ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναχαϊκή κ. Αλέξιος Κούγιας έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.Συγκεκριμένα, οδηγώντας το Audi R8 αυτοκίνητό του το οποίο είναι ενός έτους καινούργιο και με ελάχιστα χιλιόμετρα ,έσπασε το ακρόμπαρο του δεξιού πίσω τροχού ενώ κινείτο επί της εθνικής οδού Λαμίας-Αθηνών.
Αποτέλεσμα του ατυχήματος ήταν το αυτοκίνητο να κάνει περιστροφές μέσα στο δρόμο και ευτυχώς να ακινητοποιηθεί δέκα πόντους από τις μπαριέρες. Το ατύχημα έγινε μπροστά σε περιπολικό της τροχαίας εθνικών οδών και θεωρήθηκε περίεργο αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρείται υψίστης ασφαλείας.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναχαϊκή δεν έπαθε το παραμικρό και γερανός της τροχαίας το μετέφερε στο συνεργείο της Audi που βρίσκεται πολύ κοντά στα διόδια Αφιδνών για να ελεγχθεί από πραγματογνώμονα. Κατά τον ιδιοκτήτη του εξουσιοδοτημένου συνεργείου Νίκο Ρόρη η συγκεκριμένη ζημιά θεωρείται απίθανο να εξηγηθεί τεχνικά.
Αύριο θα γίνει πραγματογνωμοσύνη επί του αυτοκινήτου και θα υπάρξει ανακοίνωση».
Από μας ένα πρώτο σχόλιο έχει να κάνει με την όποια πραγματογνωμοσύνη. Το αυτοκίνητο είναι ένα ιδιαίτερα σύνθετο και παραμετρικό μηχανολογικό μωσαϊκό που δεν είναι και τόσο εύκολο να προσδιοριστεί με απόλυτη βεβαιότητα το γιατί και το διότι σε κάποιο ατύχημα- δυστύχημα. Εδώ πέρασαν 15 χρόνια για να βγάλουμε άκρη για το δυστύχημα του Σένα και πολύ μάλλον σε μια Formula 1 της οποίας η κινητική είναι καταγεγραμμένη δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο στους υπολογιστές της ομάδας. Και πάλι θα ακούσεις αντίθετες φωνές. Ή του Κόλιν Μακρέϊ όπως γράψαμε πρόσφατα και εδώ.
Σε ένα ατύχημα εμπεριέχονται πολλοί παράγοντες, συνήθως το ανθρώπινο λάθος, η κακή εκτίμηση, η ταχύτητα η οποία λειτουργεί σαν καταλύτης και πολλαπλασιάζει τις επιπτώσεις του όποιου ‘’λάθους’’, ένα ελαττωματικό εξάρτημα ενδεχομένως που χρειάζεται ειδική μεταλλουργική μελέτη σε πανεπιστημιακή έδρα και ναι, αν θες να βάλεις και λίγο θρίλερ στο σενάριο μπορεί να έχει βάλει κάποιος και το χεράκι του.Που πρέπει να είναι αρκετά χοντροκομμένος στο χειρισμό του σπλάτερ για να εντοπιστεί με τη μία.
Αυτό που λέω είναι πως το πόρισμα δεν βγαίνει τόσο εύκολα. Μου έχει τύχει να φύγει πλήμνη του τροχού σε καινούργιο αυτοκίνητο δοκιμής χωρίς καμία πρόσκρουση και είδα το Χριστό φαντάρο. Υπάρχουν spooky σενάρια για άλλο γαλλικό coupe της περασμένης δεκαετίας και αν το ψάξεις ακόμα παραπάνω είναι γνωστά αρκετά τα περιστατικά που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο με Lamborghini (όπως αυτό εδώ που δημοσιεύτηκε στο BBC). Το Audi R8 είναι αλήθεια πως εν μέρει βασίζεται στην Lamborghini Gallardo (και οι δυο εταιρίες ανήκουν στο ίδιο group) αλλά σε επίπεδο απλής αίσθησης σε καμία περίπτωση δεν έχει δημιουργηθεί η παραμικρή υπόνοια για οποιαδήποτε ροπή του συγκεκριμένου μοντέλου σε απρόκλητα ατυχήματα. Και το γράφω αυτό γιατί ήδη άρχισαν να διαρρέουν στον ιστό κουτές αναφορές για περιστατικά του R8.Το συγκεκριμένο πάντως, ασημί αν δεν κάνω λάθος, R8, εξ όσων γνωρίζω ο κ. Κούγιας το αγόρασε μεταχειρισμένο από γνωστή έκθεση ακριβών αυτοκινήτων στα νότια προάστια (όπου έδωσε και μια προσωπική του Porsche 911 Turbo) ενώ αν δεν απατώμαι ήταν ήδη ένα πουσαρισμένο αυτοκίνητο με επιπλέον ιπποδύναμη. Το τι έγινε ακριβώς, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Πάντως είναι επιεικώς κουτό να συσχετίζεται αβασάνιστα η ροπή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε ατυχήματα λες και είναι η Κριστίν του Κάρπενερ. Αυτά για την ώρα.



πηγη yupi.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin