Ads 468x60px

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Μια κυρία στο ναυτικό

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Είναι ένα εμπορικό πλοίο που κάνει υπερατλαντικά ταξίδια, και στο οποίο εκτός από μαντραχαλάδες ναυτικούς, υπάρχει και μια δίμετρη γυναικάρα, σκέτος πειρασμός! Περνάει λοιπόν μια μέρα...δύο μέρες...μία, δύο εβδομάδες...μόλις πέρασε ένας μήνας, και εκεί πάνω που είχαν αρχίσει όλοι να τρελαίνονται από την έλλειψη γυναίκας, συγκαλεί ο καπετάνιος όλους τους άντρες σε σύσκεψη.

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ: Λοιπόν κύριοι. Οι καιροί είναι δύσκολοι και καθώς έχει περάσει τόσος καιρός εδώ μέσα, θέλω να σας ανακοινώσω ότι μιας και είμαι ο παλαιότερος και ο ανώτερος από όλους σας, αποφάσισα να ξεκινήσω εγώ να φλερτάρω την κυρία του πλοίου μας.

ΓΑΛΛΟΣ: Συγνώμη κύριοι! Καθώς εγώ είμαι ο Γάλλος, θέλοντας να τιμήσω την καταγωγή μου, αφού όλοι ξέρετε ότι εμείς οι Γάλλοι είμαστε οι πιο ρομαντικοί εραστές, πρέπει να σας πω ότι εγώ είμαι αυτός που πρέπει να φλερτάρει την κυρία.

ΑΓΓΛΟΣ: Με συγχωρείτε πολύ συνάδελφοι! Πρέπει όλοι να λάβετε υπ' όψιν σας ότι εμείς οι Βρετανοί είμαστε κατά παράδοση αριστοκράτες, με καλούς τρόπους! Θέλοντας λοιπόν να τιμήσω την καταγωγή μου, οφείλω να σας ανακοινώσω ότι εγώ είμαι αυτός που πρέπει να φλερτάρει την κυρία!

ΙΣΠΑΝΟΣ:Αγαπητοί κύριοι, λυπάμαι που θα χαλάσω τα σχέδιά σας, αλλά όλοι ξέρετε ότι οι καλύτεροι εραστές είμαστε εμείς. Συνεπώς, πρέπει όλοι σας να υποχωρήσετε και να δεχθείτε πως ο μόνος που πρέπει να φλερτάρει την κυρία είμαι εγώ!

Ενώ, λοιπόν, επικρατεί η σχετική βαβούρα και ο κάθε στερημένος λέει το μακρύ του και το κοντό του σχετικά με το ποιος πρέπει να φλερτάρει την κυρία, ο καπετάνιος διαπιστώνει πως ο Έλληνας έχει κάτσει σε μια γωνία σιωπηλός, παίζοντας με το κομπολόι του, χωρίς να δίνει καμία σημασία σε όσα λέγονται. Ξαφνικά, λοιπόν, αποφασίζει να διακόψει τη συζήτηση και να απευθυνθεί στον Έλληνα.

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ: Εσύ Δημήτρη; Τι θα γίνει; Δεν επιθυμείς να φλερτάρεις την κυρία;

ΈΛΛΗΝΑΣ: Τι να σας πω ρε παιδιά... Εγώ, ένα μήνα περίπου την πηδάω! Αλλά, αν θέλετε, τη φλερτάρω κιόλας!

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin