Ads 468x60px

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Κ. Στικούδη: Με έχουν κατηγορήσει ότι έχω σεξουαλικές προτιμήσεις για το ίδιο φύλο!

Καλεσμένη του Γιώργου Σατσίδη αυτή την εβδομάδα, η Κατερίνα Στικούδη ανοίγει την καρδιά της και μιλά για την προσωπική της ζωή, τον dj Ricco, το τέλος του Mega Star, αλλά και την άβολη στιγμή στο Just the 2 of us μετά τον σόκιν χαρακτηρισμό του Νίκου Μίχα! Για την προσωπική της ζωή είπε: Είναι ωραίο πράγμα να σου λένε ωραία λόγια. Δεν μπορείς να αρέσεις σε όλους. Πραγματικά το λέω συνέχεια, θα ανακοινώσω κάτι μόνο όταν το νιώθω. Έχει πάρει τόση έκταση που θα το κάνω με δελτίο τύπου!!! Ο Dj Rico είναι ευφυέστατος, πανέξυπνος, είναι φίλος μου.
Δεν θέλω να μιλάω για την προσωπική μου ζωή. Δεν το κάνω εσκεμμένα ότι είμαι κουλτούρα, απλά δεν θέλω!
Έχει τύχει να διαβάσω δημοσιεύματα, ότι επειδή δεν ανακοινώνω αν ειμαι με κάποιον ή όχι, ότι έχω άλλες προτιμήσεις σεξουαλικές..με το ίδιο φύλο. Απίστευτό! Γενικά δεν κατακρίνω τίποτα. Ο καθένας μπορεί να κάνει τίποτα. Δεν υπάρχουν κανόνες ούτε στην αγάπη ούτε στο σεξ.

Για τους άντρες: Εγώ βασανίζω τους άντρες. Όταν με βασανίζουν λίγο μου αρέσει. Γενικά διεκδικώ. Κοιτάω μυαλό και εμφάνιση. Αν ένας άνθρωπος που είναι μαζί σου, δεν γουστάρει αυτο που κάνεις, δεν μπορείς να είσαι μαζί του. Για τον σόκιν χαρακτηρισμό του Νίκου Μίχα:Ήταν άβολη στιγμή, από τις πιο άβολες που έχω ζήσει στην τηλεόραση. Εκείνη τη στιγμή είχα μείνει στήλη άλατος. Στους γονείς μου ήρθε ένα τούβλο στο κεφάλι. Στην τηλεόραση υπάρχει πάντα αυτό το απρόβλεπτο. Είναι όλα μέσα στο πρόγραμμα. Ενοχλήθηκα εκείνη τη στιγμή.
Για το τέλος του MEGA STAR: Η εκπομπή σταμάτησε. Είχα ταυτιστεί με το Mega Star. Είχα μια ομάδα που με στήριξε από την πρώτη στιγμή. Περνούσαμε πολύ όμορφα. Προσωπικά στεναχωρήθηκα πολύ, που σταμάτησε να υπάρχει ως εκπομπή αφού είναι η μακροβιότηερη μουσική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης. Όμως θα ήθελα να κάνω κάτι άλλο. Το έβλεπα λίγο ως αντίβαρο να κάνω και μουσική εκπομπή και να βγάζω άλμπουμ. Είναι σπάνιο να κάνεις μια εκπομπή χωρίς να συμβιβάζεσαι και αυτό μου άρεσε πολύ. Ναι στεναχωρήθηκα πολύ όταν τελείωσε.
Για τον έρωτα...: Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει για τον έρωτα,είναι να πάω αυθημερόν  Λάρισα και να γυρίσω. Πήγα έδωσα 2-3 φιλάκια και ξαναγύρισα. Επειδή μένω πολλά χρόνια μόνη μου ανεξαρτητοποιήθηκα πολύ νωρίς. Συνήθισα να είμαι μόνη μου και όλη αυτή η διαδικασία μου αρέσει. Μου αρέσει η  μοναξιά μου. Δεν έχω συγκατοικήσει ποτέ.


tlife.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin