Ads 468x60px

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Λ. Κανέλλη: Μιλάει για τα 2 εμφράγματα που πέρασε και τα 24 χειρουργεία!

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Μία άγνωστη περιπέτεια με δύο εμφράγματα του μυοκαρδίου που υπέστη και την καταπονημένη υγεία της μετά από 24(!) χειρουργεία αποκαλύπτει στο περιοδικό Ciao, η – πάντα ακμαιότατη ψυχικά – Λιάνα Κανέλλη. Η μαχητική δημοσιογράφος και πολιτικός δεν λύγισε από τον πόνο και μιλάει με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τον προσωπικό Γολγοθά της, τον οποίο ανέβηκε σιωπηλά και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Η δυναμική Λιάνα των απλών καθημερινών ανθρώπων είναι ετοιμόλογη, ευθύτατη και άριστος γνώστης της ελληνικής γλώσσας. Πέραν τούτου, έχει μία βασική αρχή: να μη μιλάει ποτέ για τον εαυτό της και την προσωπική της ζωή. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, σε μία αποστροφή του πολιτικού της λόγου για τα προβλήματα στο χώρο της υγείας έκανε άθελά της μιαν αποκάλυψη. Ανέφερε δύο εμφράγματα του μυοκαρδίου που υπέστη στο παρελθόν και πραγματικά μας εξέπληξε με την ψυχραιμία και την πραότητα που το αντιμετώπισε. Χειμαρρώδης ήταν και η τοποθέτησή της κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μας για να αναδείξουμε άγνωστες πτυχές της περιπέτειάς της.

«Τριανταπέντε χρόνια στο χώρο δεν λέω τίποτα για προσωπικά μου θέματα. Τώρα, δόξα τω Θεώ και την Παναγιά, είμαι καλά.»

- Πότε περάσατε τα εμφράγματα;
«Το πρώτο έμφραγμα ήταν πριν από έξι χρόνια και το άλλο πριν από τέσσερα.»

- Δεν έχετε μιλήσει ποτέ για τα προβλήματα της υγείας σας.
«Μπήκα 24 φορές στο χειρουργείο για διάφορα ζητήματα και το πήραν είδηση μόνο τις δύο. Είμαι ανθεκτικός άνθρωπος.»

- Ήταν μοναχικός ο δρόμος της ανάρρωσης, αφού επιλέξατε να μη γνωστοποιήσετε την περιπέτειά σας;
«Δεν είναι η πρώτη φορά που τα περνάω μόνη. Έχω κάνει επεμβάσεις όπως πολύποδα στο λαιμό, στο έντερο… Δεν θέλω να λέω, όμως, το ιατρικό μου ιστορικό σε μια εποχή που οι συνάνθρωποί μου υποφέρουν και βρίσκονται σε μια δύσκολη κατάσταση.»

«Είμαι είκοσι χρόνια πειραματόζωο»
Κανένας δεν αμφιβάλλει ότι η βουλευτής του ΚΚΕ έχει ευφράδεια, πλούσιο λεξιλόγιο και ταχύτητα σκέψης. Κυρίως της αναγνωρίζουμε το χάρισμα να λέει τα πράγματα έξω από τα δόντια, χωρίς υπεκφυγές και δήθεν ενδοιασμούς. «Έχω υψηλή χοληστερίνη, ανεξαρτήτου διατροφής, λόγω κληρονομικότητας, είμαι σήμερα 57 χρονών και είμαι είκοσι χρόνια πειραματόζωο. Τόσα χρόνια παίρνω κάθε μορφής σκεύασμα μέχρι να βρω το φάρμακο και τη δοσολογία που μου ταιριάζει.»

Φυσικά, οι ανησυχίες της για τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας είναι έκδηλες σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς της. «Να σας φέρω ένα παράδειγμα. Πίνω τα τελευταία πέντε χρόνια κάτι βιταμίνες. Τώρα αλλάζει η ονομασία του σκευάσματος. Ξαφνικά, η συνταγολόγηση των φαρμάκων με νέα τροπολογία θα γίνεται με βάση τη δραστική ουσία. Θα τροχοδρομήσει και θα τακτοποιήσει το νέο νομοσχέδιο για την υγεία τα οικονομικά συμφέροντα, με καινούριο τρόπο και ενδεχομένως και προς άλλη κατεύθυνση.
Πηγή: tlife

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin