Ads 468x60px

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Ο Αιμίλιος Λάτσιος μίλησε για την αποχώρηση του από το Star και τις τηλεοπτικές εξελίξεις

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Ο παρουσιαστής ξεκαθάρισε αν ήταν καθαρά δική του απόφαση να φύγει από το κανάλι και ποια ήταν η κύρια αιτία, στο περιοδικό " PEOPLE" και τον Αλέξανδρο Πρίφτη.

Γιατί σταμάτησε η συνεργασίας σας με το Star έπειτα από οχτώ χρόνια:
Θα σας μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια: εγώ έχω και μια παράλληλη δραστηριότητα, την εφημερίδα  μου Παρασκευή+13, η οποία φέτος μπαίνει στον όγδοο χρόνο έκδοσης της και αυτό είναι τεράστια επιτυχία για του χαλεπούς καιρούς που διανύουμε. Ως εκ τούτου, επειδή η εφημερίδα μου δεν είναι τα "νέα της ανθοκομικής" , αλλά είανι αιχμηρή, αποκαλύπτική, επιθετική και πικρή εφημερίδα, που δεν κάνει δημόσιες σχέσεις,ο ρόλος μας στο περίπτερο δεν είναι να χαϊδεύουμε  την οποιαδήποτε ηγεσία, αλλά να ενοχλούμε και να αποκαλύπτουμε. Γι΄ αυτό και υπάρχουμε. Ωστόοσο, δεν σου κρύβω ότι τα τελευταία δύο τρία χρόνια είχα τεράστιο συνειδησιακό πρόβλημα με τις δύο ιδιότητες μου.
Δηλαδή, ήμουν το πρόσωπο που εκφωνούσε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων ένος σταθμού και αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να ήμουν  πολύ προσεκτικός στο δημόσιο βίο μου, να μην προκαλώ με τις δηλώσεις μου, γιατί εκφράζω ένα ολόκληρο κανάλι-και από την άλλη, έπρεπε να υπηρετω άψοφα  το ρόλο μου στην εφημερίδα. Λαμβάνοντας, λοιπόν, όλα αυτά υπόψην, αλλά και το ότι οι πολιτικές εξελίξεις τρέχουν  και το κλίμα είναι ιδιαίτερα δύσκολο για την Ελλάδα, είχα αποφασίσει μέσα μου και το συζήτησα με τα στελέχη του καναλιού πως φέτος θα ήταν η τελευταία μου χρονιά στο κεντρικό δελτίο του Σταρ-παρόλο που είχα συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2012. Η αλήθεια, λοιπόν, είναι ότι, όσο περνάει ο καιρός, η εφημερίδα γλινεται όλο και πιο αιχμηρή και πιθανώς να δημιουργόυσε μερικές παρενέργιες και στεναχώριες σε ανθρώπου που σέβομαι, εκτιμώ και αγαπώ. Πήρα, λοιπόν, την πολύ μεγάλη απόφαση να συζητήσω με τη διοίκηση του σταθμού και να κουβεντιάσουμε με βάση την αλήθεια και τις πραγματικές συνθήκες που υπάρχουν. Δηλαδή, δεν θα μπορούσα ποτέ να χαλαρώσω την προσπάθεια μου στην εφημερίδα, και, από την άλλη, να έπρεπε να είμαι και στο δελτίο. Όσο περνούσε ο καιρός, καταλάβαινα ότι αυτό ήταν ασυμβίβαστο.

Εσείς, δηλαδή, προτείνατε την διακοπή της συνεργασίας μας με το Star Channel;
Ναι, εγώ. Έχοντας κατασταλάξει πια ότι τα επόμενα χρόνια θα ασχοληθώ σοβαρά με τη δική μου εταιρία και επειδή το συμβόλαιο μου έληγε σε ενάμιση χρόνο, αποφάσισα να προτείνω ο ίδιος να διακόψουμε τη συνεργασία μας..

Οι μειώσεις μισθών που υποστήκατε έπαιξαν ρόλο στην απόφαση σας;
Τους τελευταίους εννέα μήνες είχα δύο μεγάλες μειώσεις που, στο σύνολο τους, ήταν γύρω στο 40%. Ωστόσο,όχι, δεν ήταν αυτός ο κυρίαρχος λόγος. Δόξα τω Θεώ, έβγαλα χρήματα  στα τόσα χρόνια πορείας μου στην τηλεόραση  και ευγνωμονώ το κανάλι για τις οικονομικές μου απολαβές, αλλα΄δεν ήταν αυτός ο κύριος λόγος της αποχώρησης μου. Απλώς έγω δεν θα ήθελα να είμαι ο φορέας οποιουδήποτε προβήματος, σε σχέση με την άλλη μου ιδιότητα...

Όσο αφορά τις τηλεοπτικές εξελίξεις ο Αιμίλιος είπε: "Δεν περίμενα την επιτύχια της Χρηστίδου και του Φερεντίνου και τα δύο πρωινά πάνε καλά. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ότι η Ελένη πήγε μεσημέρι".και σύνέχισε " Ήταν καταπληκτική η ιδέα να πάει η Ελένη μεσημέρι. Η Ελένη μπορεί να μην είναι 18άρα, όμως είναι πολύ όμορφο που τη ουστάρουν οι πιτσιρικάδες."

Ο Αιμίλιος δήλωσε πως θα ξαναγύρναγε στο Σταρ, χαρακτηριστικά είπε:" Μπορεί σε λίγους μήνες να μου πουν "Σε θέλουμε πίσω".Πότε δεν ξέρεις τι γίνεται"
Πηγή: zappit

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin