Ads 468x60px

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Άβα Γαλανοπούλου: Μια ανάσα πριν το γάμο, τα διέλυσε ΟΛΑ!

Άβα Γαλανοπούλου: Μια ανάσα πριν το γάμο, τα διέλυσε ΟΛΑ!


Η Άβα Γαλανοπούλου κάθε φορά που ακούει για γάμο γίνεται καπνός! Η ταλαντούχα ηθοποιός μιλώντας στο “Down Town”, αποκαλύπτει πως έφτασε μια ανάσα πριν το γάμο, αλλά της «τη βάρεσε» και τα διέλυσε ΟΛΑ τελευταία στιγμή!«Είχα μια σχέση επτά χρόνια, έκανα τον αρραβώνα, τις προετοιμασίες και ένα μήνα πριν το γάμο, τα τίναξα όλα στον αέρα. Ευτυχώς που το εντόπισα νωρίς, στα 23 μου ότι εγώ δεν είμαι για γάμο».Το μετάνιωσε όμως; «Όχι! Για μένα ο γάμος είναι μια τεράστια παγίδα. Το μεγαλύτερο αγαθό στον άνθρωπο είναι η ελευθερία.  Εγώ με το γάμο είμαι αλλεργική. Δεν πάω σε γάμους γιατί με πιάνει κατάθλιψη όταν βλέπω το ζευγάρι να παντρεύεται. Θεωρώ το γάμο πράξη εκδίκησης. Είναι μια απίστευτη ταλαιπωρία και ειδικά για τις γυναίκες που τους επιβάλλει η κοινωνία να γίνουν νύφες και μετά πέφτουν σε κατάθλιψη».Με τους γονείς της και τις τρεις αδερφές της μένουν όλοι μαζί στην ίδια πολυκατοικία στο Παγκράτι. Ωστόσο εκείνη έχει βάλει τα όρια της: «Οι Έλληνες γονείς και ιδίως η Ελληνίδα μάνα είναι πολύ παρεμβατικοί στις ζωές των παιδιών τους. Εγώ αυτά τα είχα κόψει από νωρίς».Γυρίζοντας το χρόνο πίσω, αναπολεί τις στιγμές της φιλίας της με το Νίκο Σεργιανόπουλο, ο οποίος της είχε μεγάλη αδυναμία:«Τι να πρωτοθυμηθώ απ΄τον Νίκο; Πολλά γέλια, νυχτερινά μπάνια στη Βουλιαγμένη και μια ποιότητα που σπάνια συναντάς στις μέρες μας».Τη φιλία της με τον Αλέξανδρο Ρήγα, την χαρακτηρίζει… «ακραία»!«Έχουμε αγαπηθεί πολύ με τον Αλέξανδρο, αλλά έχουμε κάνει και τους ομηρικούς καβγάδες. Όταν τσακωνόμαστε, φτάνουμε στα άκρα. Το τι έχει ειπωθεί μεταξύ μας δεν μπορείς να το διανοηθείς. Έχουμε συγκρουστεί και έχουμε βρίσει ο ένας τον άλλον με τον χειρότερο τρόπο».Προτεραιότητα στη ζωή της είναι «η δουλειά μου γιατί την αγαπάω πάρα πολύ. Ζω μέσα σ΄αυτή και βάζω σε δεύτερη μοίρα την προσωπική μου ζωή».Όσο για το τι εκτιμά στους άλλους; «να είναι πρόθυμοι και δίπλα στις χαρές σου. Γιατί στις λύπες θα βρεις πολλές παρηγορήτρες».

Star.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin