Ads 468x60px

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

"Το στήθος μου, μου αποφέρει τρομερά χρήματα αυτή τη στιγμή"


"Είχα ακούσει ανθρώπους που ασφαλίζουν μέρη του σώματος, και είπα γιατί όχι; Αν πάθαινε τίποτα το στήθος μου θα ήμουν έκτος για μερικούς μήνες και μπορεί να έχανα μέχρι και ένα εκατομμύριο δολάρια", δήλωσε η ξανθιά σεξοβόμβα και πρώην αγαπημένη του Hugh Hefner.Η Holly Madison πρωταγωνιστεί στο "The Peepshow Burlesque", ένα ριάλιτι σόου στο Λας Βέγκας. Η 31χρονη εμφανίζεται γυμνή από τη μέση και πάνω! "Νομίζω ότι είναι λίγο αστείο. Το στήθος μου παίρνει αυτό που του αξίζει. Μου αποφέρει πάρα πολλά χρήματα αυτή τη στιγμή", πρόσθεσε δήλωσε η χυμώδης ξανθιά ."Αν συνέβαινε κάτι στο στήθος μου θα έμενα εκτός δουλειάς για μερικούς μήνες και πιθανόν να έχανα ένα εκατομμύριο δολάρια. Σκέφτηκα ότι πρέπει να καλύψω τα ...περιουσιακά μου στοιχεία", κατέληξε, αφήνοντας έκπληκτους τους πάντες!


cosmo.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin