Ads 468x60px

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Αργυρώ Μπαρμπαρίγου: Η Ελένη Μενεγάκη, το «Πρωινό Ant1», και το «Πρωινό mou»

H Argiro Mparmparigou milaei gia ola
Δε νιώθει σταρ και δεν της αρέσει να συζητιέται το όνομά της στα κανάλια.
Ο λόγος; «Με κάνει και ντρέπομαι, να κοκκινίζω και να στεναχωριέμαι», εξηγεί η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου στο περιοδικό Hello και μιλά για την Ελένη Μενεγάκη για το «Πρωινό Ant1», αλλά και την πρόταση που της έγινε από το Mega, προκειμένου να γίνει η μαγείρισσα του «Πρωινό mou».

«Αυτό που με ενδιαφέρει στη δουλειά μου είναι το "παραπάνω", αυτό που με πάει άλλο ένα βήμα μπροστά. Η πρόταση από το Mega δεν με κάλυπτε και δεν εννοώ οικονομικά. Θέλω κάθε μου κίνηση να με ανεβάζει δύο σκαλιά και όχι να με υποβιβάζει», είπε η Αργυρώ, ενώ για το ρόλο της στο «Πρωινό Αnt1» η τηλεοπτική μαγείρισσα δήλωσε: «Είναι ωραίο να ξέρω πως απευθύνομαι σε ανθρώπους που αγαπούν τη δουλειά μου όσο κι εγώ. Μου αρέσει που έχω το χρόνο για να τους εξηγήσω κάποια πράγματα, προκειμένου να τα καταλάβουν και εκείνοι καλύτερα».

Μάλιστα, γυρνώντας το χρόνο πίσω όταν μαγείρευε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη είπε: «Στον καναπέ της Ελένης ένιωθα ότι πίνω καφέ με φίλους... Καθόμασταν στον καναπέ η Άση Μπήλιου, η Κατερίνα Ζαρίφη, ο Τάσος Παπαλαζάρου κι εγώ και κάναμε και παρέα εκτός εκπομπής. Γελούσαμε με την ψυχή μας. Έβγαινε με φυσικότητα, γιατί ήταν σαν να τελείωνα με τη μαγειρική και πήγαινα στον καναπέ να πιω καφέ με τους φίλους μου. Ήταν πολύ επιτυχημένο. Έμοιαζε με ομαδική ψυχανάλυση».


Πηγή: protothema

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin