Ads 468x60px

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Robbin Williams: "Στην ελληνική ιστορία πρέπει να υποκλίνεται όλη η ανθρωπότητα!"


O Robbin Williams στην συνέντευξη που έδωσε στον Γιώργο Σατσίδη μίλησε για τον αλκοολισμό και το πρόβλημα υγείας του, για την πίστη του στον ελληνικό πολιτισμό, αλλά και για την εκρηκτική καλλονή Σοφία Βεργκάρα!

Ο ίδιος έχει επισκεφτεί την Ελλάδα για διακοπές και απ' ότι φαίνεται την θαυμάζει πολύ: "Έχω έρθει για διακοπές με ένα σκάφος και γυρίσαμε όλα τα νησιά. Η Ελληνική Ιστορία είναι κάτι στο οποίο οφείλει να υποκλίνεται όλη η ανθρωπότητα. Μπορεί η οικονομία σας να πηγαίνει κατά διαόλου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είστε ανίσχυροι. Τα οικονομικά δεδομένα διαρκώς αλλάζουν σε Ευρώπη και Αμερική για όλους. Αυτό που δεν αλλάζει είναι η κληρονομιά, η ταυτότητά σας. Ο Παρθενώνας δεν φεύγει από την Αθήνα. Είναι εκεί για να υπενθυμίζει ότι η πρόοδος και η ακμή μπορεί να επιστρέψουν. Εγώ τώρα στην Αγγλία για παράδειγμα δεν πήγα πουθενά. Τι να δω, το παλάτι του Μπάκιγχαμ; Δεν με νοιάζει. Όπως και αν πάω στη Γερμανία, δεν με ενδιαφέρει το Τείχος του Βερολίνου, το οποίο δεν αποτελεί σύμβολο ευημερίας αλλά το αντίθετο. Ωστόσο τη Δήλο, τον Παρθενώνα και τις Μυκήνες δεν μπορείς να τα αγνοήσεις!"

Στη συνέχεια δήλωσε ότι η εμπειρία της επέμβασης της καρδιάς τον άλλαξε πάρα πολύ: "Κάθε μέρα που ζω ευγνωμονώ τον Θεό. Παλιότερα ήταν γνωστή η εξάρτησή μου από το αλκοόλ. Σήμερα απορώ με αυτή μου την εμμονή και λυπάμαι τα χρόνια που έχασα. Εδώ και πάρα πολύ καιρό πίνω μόνο νερό, χαίρομαι που η καρδιά μου άντεξε και σήμερα βρίσκομαι εδώ δημιουργώντας καινούρια πράγματα. Όταν αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα με την καρδιά μου, υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από εδώ και πέρα δεν θα τον ξαναταλαιπωρήσω και δεν θα έχω καμιά εξάρτηση στη ζωή μου, εκτός από το internet στο οποίο έχω λατρεία, εμμονή και πάθος."

Τέλος περιέγραψε πως είναι να δουλεύεις με μια εκρηκτική καλλονή όπως είναι η Σοφία Βεργκάρα: "Θεέ μου όταν μου έλεγε η Σοφία κάθε μέρα "hi" ένιωθα όντως πολύ χάι! Με μια τέτοια γυναίκα συνειδητοποιείς γιατί ανεβαίνει η θερμοκρασία του πλανήτη. Είναι εν ενεργεία ηφαίστειο και ταυτόχρονα τόσο προσιτή που δεν το πιστεύεις. Δεν είναι μια γυναίκα που το παίζει ωραία αλλά μια γυναίκα που είναι ωραία γιατί μάλλον το αγνοεί!"


Πηγή: tlife

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin