Ads 468x60px

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

H συνέντευξη του Ηλία Ψινάκη μετά την απομάκρυνσή του από το «Fab 5» του ΑΝΤ1.

O Ilias Psinakis milaei gia tin apolisi tou apo to FAB5
Ο Ηλίας Ψινάκης για την απόλυσή του από το Fab 5
Την πρώτη του συνέντευξη μετά την απομάκρυνσή του από το «Fab 5» του ΑΝΤ1 έδωσε ο Ηλίας Ψινάκης.
Ο εκκεντρικός μάνατζερ μίλησε έξω από τα δόντια στο περιοδικό Down Town και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους από την αρχή δεν του άρεσε το concept της εκπομπής.

«Στην Ελλάδα δεν έχουμε budget γιατί η χώρα περνάει κρίση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παίρνουμε φτωχούς ανθρώπους από τα Νέα Λιόσια και άλλες παρόμοιες περιοχές, να τους αποτριχώνουμε, να τους "εξευτελίζουμε", για να έχει πλάκα το επεισόδιο. Αυτό δεν είναι καθόλου της δικής μου αισθητικής, γι' αυτό και φρόντιζα συστηματικά να απέχω από τέτοιες σκηνές», δήλωσε ο Ηλίας Ψινάκης.

Παραδέχτηκε πως η παραγωγή αντέδρασε στην πρόταση του να μεταμορφωθεί ο Γιάννης Φλωρινιώτης λέγοντας: «Δεν ήθελαν να βάζουμε επώνυμους στην εκπομπή. Σε αυτό το σημείο, όμως, έκανα την επανάστασή μου, γιατί βρίσκω άκρως ρατσιστικό το να απορρίπτουν τον Φλωρινιώτη επειδή είναι επώνυμος, ενώ έχει την ίδια και περισσότερη ανάγκη αλλαγής στιλ από έναν "κακομοίρη" των δυτικών συνοικιών».

Στην ερώτηση γιατί έκανε δημοσίως σκληρή κριτική για την εκπομπή απάντησε: «Όπως εγώ έχω το δικαίωμα να λέω την άποψή μου ελεύθερα, έτσι και το κανάλι έχει το δικαίωμα να με σουτάρει αν δεν την γουστάρει. Εκεί που ήμουν λίγο ακραίος, για να μην πω άδικος, ήταν για το Dancing On Ice. Όμως, όντως, στις αρχές οι παίκτες ήταν σαν τις κουλές, αλλά μετά παρατήρησα σημαντική πρόοδο».

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin