Ads 468x60px

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Ήμουν γυμνόστηθη, όχι γυμνή


Αφού αρνήθηκε ότι φωτογραφήθηκε γυμνή για ανδρικό περιοδικό, προκαλώντας αντιδράσεις στη χώρα της, η Πακιστανή ηθοποιός Veena Malik, ανασκεύασε την εκδοχή της, ομολογώντας πως δεν φωτογραφήθηκε και ακριβώς... ντυμένη.

Η όμορφη ηθοποιός, μιλώντας στο BBC, παραδέχθηκε πως δεν φορούσε τίποτα από πάνω, ωστόσο το σώμα της ήταν καλυμμένο.

Πριν λίγες ημέρες, η ίδια είχε δηλώσει, πως από το εν λόγω ανδρικό περιοδικό, FHM, είχε γίνει επεξεργασία στις φωτογραφίες της, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται ότι φωτογραφήθηκε γυμνή.

Όπως είπε μάλιστα στο βρετανικό πρακτορείο, δεν πληρώθηκε για τη φωτογράφηση, ενώ απέρριψε και προτάσεις για προκλητικές εμφανίσεις της από πρακτορεία.

"Αν δείτε τη φωτογράφηση, φαίνεται ότι είμαι γυμνόστηθη. Αλλά δεν είμαι γυμνή, αφού καλύπτω τα επίμαχα σημεία με τα χέρια μου. Μου  άρεσε η ιδέα μίας τολμηρής φωτογράφησης, αλλά όχι γυμνής. Γι' αυτό είμαι σήμερα εδώ, για να το αποδείξω", είπε.

"Μόλις ξεκαθαρίσει η κατάσταση, θα γυρίσω στην  οικογένειά μου  και θα προσπαθήσω να πείσω και εκείνους, ότι έχω δίκιο. Ο πατέρας μου έχει θυμώσει μαζί μου", απάντησε σε ερώτηση, σχετικά με τις φήμες, που θέλουν τον πατέρα της να έχει ζητήσει την παραδειγματική τιμωρία της.

Πάντως, εκτός από τη φωτογράφηση αυτή καθ' εαυτήν, σάλο προκάλεσε και το τατουάζ στο χέρι της με τα αρχικά ISI (Inter-Services Intelligence) των Μυστικών Υπηρεσιών της χώρας.


Πηγή: nooz

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin