Ads 468x60px

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Robbie Williams: Το solo comeback του


O Robbie Williams αποδεσμεύτηκε και τυπικά από τους Take That και ετοιμάζεται να μπει στην πιο πολυάσχολη περίοδο της καριέρας του, επιστρέφοντας στην ηχογράφηση ενός solo album!

Δήλωσε στο προσωπικό του blog: «Σε λίγες μέρες θα επιστρέψω στην μουσική, σε μια περίοδο που θα είναι ίσως η πιο πολύασχολη της καριέρας μου. Το νέο μου album θα μοιάζει πολύ με το “Escapology” αλλά και πάλι θα πρέπει να αναθεωρήσω αυτή την άποψη μου. Νομίζω ότι δεν μοιάζει με κανένα από τα παλιά. Αλλά ξέρω τι θέλετε από έμενα. Θέλετε το κλασσικό «κιθάρα-πιάνο-τραγούδι με μια καρδιά στο εξώφυλλο». Αυτό το έκανε για δυο albums και πέρασα καλά, αλλά ο σπουδαιότερος μου στόχος (να κατακτήσω τον πλανήτη) δεν είχε επιτευχθεί. Αυτό θα γίνει με το νέο μου album.»

Ανυπομονείτε  για το νέο album του Robbie Williams;


Πηγή: mtvgreece

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin