Ads 468x60px

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Ο Σάββας Πούμπουρας το χαστούκι κι ο Πέτρος Κωστόπουλος - VIDEO


Καλεσμένος του Πέτρου Κωστόπουλου στο «Βράδυ» της Παρασκευής, ο Σάββας Πούμπουρας μίλησε για τη σχέση του με τις γυναίκες.

Για τη διακοπή της συνεργασίας του με τον Alpha, λόγω της συμμετοχής του στο «Dancing with the Stars», δήλωσε: «Θα μπορούσε να μου βγει σε καλό, θα μπορούσε σε κακό. Είχα δώσει τα χέρια, είμαι άνθρωπος του λόγου και ήμουν έτοιμος να αντιμετωπίσω τις συνέπειες. Έτυχε απλά».

Λίγο πριν γίνει 31 χρόνων, πώς θα του φαινόταν να γύριζε στην πρώτη του δουλειά ως μπάρμαν; «Θα έκανα οποιαδήποτε δουλειά, αν τύχει οτιδήποτε άσχημο» απάντησε, εξηγώντας πως πάνω από όλα πρέπει να καλύπτονται κάποιες βασικές υποχρεώσεις.

Σε ερώτηση του Πέτρου Κωστόπουλου, αν θα έκανε σχέση με μεγαλύτερή του γυναίκα, είπε: «Πιο παλιά ανακατευόμουν με ηλικίες μεγαλύτερες από μένα. Η μεγαλύτερη διαφορά ήταν 10 χρόνια μεγαλύτερη από μένα, που είναι ακόμη κολλητή μου […] Η Μαρία με έστησε σαν άνθρωπο, με έστησε σαν άντρα. Μαθαίνεις, όχι μόνο σεξουαλικά, ξεπερνάς τους εγωισμούς σου […] Έχω καταρίψει όλους τους εγωισμούς μου».

Ο ίδιος δηλώνει άστατος χαρακτήρας στις σχέσεις του. Τον έχουν απατήσει, όμως, ποτέ; «Σίγουρα με έχουν κερατώσει. Το θέμα όμως είναι αν πλαγιάζεις με τη γυναίκα σου και σκέφτεται έναν άλλο άντρα, κι ας μην τον έχει πάρει ποτέ […] Πλέον δεν συζώ, δεν συγκατοικώ, δεν είμαι κάθε μέρα στα τηλέφωνα. Θέλω μια απόσταση. Είμαι μόνος μου. Και οι φίλοι μου με λένε πολύ φιλελευθεριστή, αλλά αυτός είμαι».

Τέλος, ο Σάββας Πούμπουρας λέγοντας: «Κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Δεν μπορώ να μείνω σε μια δουλειά που δεν μου αρέσει […] Ζω το παρόν», δήλωσε ενθουσιασμένος για τη νέα εκπομπή «Meet The Parents» που θα παρουσιάσει σύντομα στον ΑΝΤ1.


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin