Ads 468x60px

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Μύρωνας Στρατής: Πότε θα παντρευτεί τη Συνατσάκη;

Μύρωνας Στρατής: Πότε θα παντρευτεί τη Συνατσάκη; : Αν και πολλοί είναι εκείνοι που τον ρωτούν πότε θα παντρευτεί την αγαπημένη του Μαίρη Συνατσάκη, ο Μύρωνας Στρατής δηλώνει ότι ακόμη είναι νωρίς: «Ξέρω
Αν και πολλοί είναι εκείνοι που τον ρωτούν πότε θα παντρευτεί την αγαπημένη του Μαίρη Συνατσάκη, ο Μύρωνας Στρατής δηλώνει ότι ακόμη είναι νωρίς: «Ξέρω ότι πολλοί έχουν βιαστεί να μας παντρέψουν με την Μαίρη, αλλά θεωρώ ότι είμαι μικρός ακόμη. Τώρα έγινα 30 ετών. Όταν ήμουν μικρός, πριν τα 20 μου δηλαδή, ήθελα στα 23 με 24 να έχω δύο παιδιά, γιατί έτσι ήταν και οι γονείς μου. Οπότε θα μου άρεσε να κάνω οικογένεια. Όμως τώρα δεν έχουμε την πολυτέλεια, ούτε εγώ, ούτε και ολόκληρη η γενιά μου για τέτοια πράγματα. Η συμβίωση και ο γάμος είναι πολύ δύσκολο πράγμα από πάρα πολλές οπτικές γωνίες».

Μιλώντας στην Πρωινή Μελέτη, ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στην παρουσιάστρια και αγαπημένη του, αποκαλύπτοντας ποιο είναι το… δυνατό της σημείο:«Φτιάχνει ωραία μηλόπιτα. Αυτή η μηλόπιτα δηλαδή που μου έφτιαξε πριν από λίγο καιρό, θυμάμαι ότι μου έμεινε αξέχαστη».
Αν και αρχικά ένιωθε αμήχανα μπροστά στον φωτογραφικό φακό και ιδίως σε δημόσιες εμφανίσεις του μαζί με την σύντροφό του, στην πορεία έδειξε να το συνηθίζει: «Όταν πρωτοβλέπεις τον εαυτό σου με την κοπέλα σου σε ένα περιοδικό, παθαίνεις ένα σοκ. Είναι σαν να βλέπεις τον Ιντιάνα Τζόουνς και στην θέση του προσώπου του να υπάρχει η φάτσα σου. Είναι πάρα πολύ παράξενο αλλά στην πορεία πρέπει να είσαι cool με αυτό, να καταλάβεις πώς δουλεύει η τηλεόραση η οποία πολλές φορές είναι κάτι πάρα πολύ σκληρό, να είσαι ειλικρινής, αληθινός και ο Θεός… μαζί μας».
Όπως όλα τα ζευγάρια, έτσι και εκείνος με την Μαίρη περνούν καλές αλλά και πιο δύσκολες στιγμές: «Όλα τα υγιή ζευγάρια επηρεάζονται (ο ένας από τον άλλο) θετικά ή αρνητικά. Για να έχει μια σχέση ισορροπία, πρέπει να λες την γνώμη σου χωρίς απαραίτητα να την επιβάλλεις. Εχεις την άποψή σου και την αντίληψή σου και από εκεί και πέρα κινείσαι με βάση το ένστικτό του. Σε κάθε περίπτωση, είναι πάρα πολύ καλό να έχεις δίπλα σου ένα άνθρωπο που σε αγαπάει και σε συμβουλεύει».
Όσον αφορά, τέλος, το πότε γράφει καλύτερα τραγούδια; «Σίγουρα με εμπνέουν οι πιο σκοτεινές μέρες. Όταν όλα είναι μια χαρά, βγαίνεις έξω και χαίρεσαι την ζωή. Μουσική γράφεις όταν είσαι στα πολύ down σου».
Star.gr

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin