Ads 468x60px

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Courtney Cox: Δεν έχω κάνει sex εδώ και ένα χρόνο

Ήταν Οκτώβριος του 2010 όταν η Courtney Cox έβαλε τέλος στην σχέση της με τον David Arquette. Από τότε, άντρες τέλος για την διάσημη ηθοποιό!

Η 47χρονη Courtney εμφανίστηκε στην εκπομπή του Howard Stern και μίλησε για την λειψανδρία του τελευταίου έτους: «Δεν έχω κάνει sex εδώ και ένα χρόνο. Μετά τον χωρισμό μου, προσπαθώ να το κρατήσω για μια ιδανική στιγμή. Έχω φιλήσει μόνο έναν άντρα.»

Ο Stern την ρώτησε πονηρά: «Είναι συμπρωταγωνιστής σου από το “Cougar Town” (Josh Hopkins);» και εκείνη απάντησε πονηρά: «Μάλλον».

 Η Courtney Cox δεν δίστασε να εξηγήσει γιατί συμβαίνει αυτό το φαινόμενο στην ζωή της: «Κανένας άντρας δεν μου έχει ζητήσει να βγούμε. Δεν είναι ότι δεν έχω ερωτική διάθεση. Έχω όμως νευρικότητα και δεν νοιώθω ακόμα έτοιμη να αρχίσω να βγάινω. Δεν έχω και προτάσεις όμως. Μόλις βγήκα από έναν γάμο που κράτησε αρκετά χρόνια και χωρίσαμε για λόγους... διαφορετικών συμπεριφορών. Δεν είμαι ακόμα έτοιμη, συναισθηματικά. Ήταν πολύ σκληρό για μένα.»

Βέβαια, σύμφωνα με τα τελευταία gossip updates, ο David Arquette, που έχει νέα σύντροφο, την Christina McLarty, έχει εκμυστηρευτεί στην Courtney πως: «τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Τώρα πρέπει να ξαναρχίσεις να γνωρίζεις νέους ανθρώπους...» Εκείνος βέβαια, έκανε το πρώτο βήμα...



Πηγή: mtvgreece

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin