Ads 468x60px

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Τρύφωνας Σαμαράς: Τον Ψινάκη δεν θέλω ούτε να τον ακούω

Την ενόχλησή του για τη συμπεριφορά του Ηλία Ψινάκη προς το πρόσωπό του, από τη στιγμή που ο 53χρονος μάνατζερ απομακρύνθηκε από την εκπομπή Fab5, εξέφρασε για μία ακόμη φορά ο Τρύφωνας Σαμαράς στην Πρωινή Μελέτη, όπου ήταν καλεσμένος το πρωί.
                                                                                                                                                                 
«Δεν υπήρχε κόντρα μεταξύ μας και να μιλάει άσχημα ο ένας στον άλλον. Καμία σχέση. Κάποιες στιγμές δεν είχαμε την ίδια άποψη. Δηλαδή ήθελε να σταματήσει το γύρισμα όταν πηγαίναμε να γυρίσουμε ένα επεισόδιο, ενώ εγώ δεν ήθελα. Τα γυρίσματα τα σταματάς πριν πας εκεί και όχι, αφού πας και προσβάλλεις έτσι τους παίκτες. Αυτό έπρεπε να έχει ελεγχθεί από πριν. Εγώ είμαι επαγγελματίας και θέλω όταν είμαι σε ένα πρόγραμμα να φέρομαι σωστά» είπε ο γνωστός κομμωτής.

Τι τον ενόχλησε πιο πολύ στον Ηλία Ψινάκη; «Είπε άσχημα πράγματα για μένα προσωπικά. Αυτό δεν μου άρεσε από τον κύριο Ψινάκη. Τώρα το τι έκανε με το πρόγραμμα, είναι δική του δουλειά και με τον ΑΝΤ1. Εμένα δεν μου άρεσε που μπήκε σε προσωπικό θέμα με μένα, ότι δεν είμαστε στο ίδιο επίπεδο. Δεν του ζήτησα τον λόγο, απλώς είναι πολύ άσχημο να έχεις μια πολύ κακή άποψη για μένα και να βγαίνεις να τη λες δημόσια. Κράτα τη για τον εαυτό σου» δήλωσε. Αν τον συναντούσε τυχαία σε δημόσιο χώρο δεν θα του μιλούσε;

«Έχω μάθει να λέω την αλήθεια και ο κόσμος γι’ αυτό με έχει αγαπήσει. Τον κύριο Ψινάκη από τη στιγμή που μίλησε για μένα έτσι επί προσωπικού επιπέδου, δεν θέλω ούτε να τον ακούω. Να πω ψέματα;» ξεκαθάρισε.

Θα ήθελε να ξανασυνεργαστεί μαζί του στο μέλλον σε μια διαφορετική εκπομπή; «Ούτε για αστείο! Μη μου λέτε τέτοια πράγματα την ημέρα της γιορτής μου» κατέληξε.



Πηγή: yupi

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts...';

LinkWithin